تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819915385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش مفاهیم قرآنی به دانش آموزان با روشی جدید مبتنی بر قصه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: یک پژوهشکر و مؤلف کتاب های قرآنی گفت: امروز جای داستان های انبیاء برای کودکان خالی است. با توجه به ضرورت آشنایی دانش آموزان با داستان های قرآنی، می توان با سبک جدید و مدرن این داستان ها را برای بچه ها نقل کرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام والمسلمین حسن راستگو، کارشناس علوم قرآنی و از نامزدهای کسب عنوان برتر دوازدهمین جشنواره کتاب های آموزشی و تربیتی رشد درخصوص کتاب بچه ها سلام اظهار داشت: این کتاب یک کتاب صوتی است و بنده به عنوان پژوهشگر در تألیف و آماده سازی این کتاب همکاری داشتم.
وی افزود: حدود دو سال است که تلاش داریم کل جزء 30 قرآن و سوره های کوچک را در قالب کتاب صوتی برای کودکان آماده کنیم تا علاقه مندان بتوانند از این مجموعه برای یادگیری استفاده کنند. بخشی از پژوهش های مربوط به این مجموعه تمام شده و بخش دیگری مانده است که امیدواریم به زودی پژوهش تمامی بخش های مربوطه به پایان برسد و این مجموعه آماده بهره برداری شود.
این کارشناس علوم قرآنی گفت: آماده سازی این مجموعه خیلی زحمت دارد. باید بعد از اتمام کار پژوهش، کارهای الکترونیکی و تنظیم و در نهایت چاپ را شروع کنیم. به هر حال سعی می کنیم کل جزء 30 قرآن را به صورت کتاب های کوچک صوتی آماده کنیم.
راستگو در پاسخ به این پرسش که آثار دینی که برای کودکان و نوجوانان تألیف و منتشر می شود باید دارای چه ویژگی هایی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
آموزش مفاهیم قرآنی به دانش آموزان با روشی جدید مبتنی بر قصه






شنبه ، ۲۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن