تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820408946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوء استفاده جنسی صلح بانان از کودکان آفریقایی


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: دیده بان های صلح سازمان ملل که برای کمک به کودکان آفریقایی رفته بودند، در ازای غذا و پول از کودکان آفریقایی سوستفاده جنسی می کرده اند.
به گزارش مشرق، یک هیئت مستقل سازمان گفته است، عدم عکس العمل مناسب و به موقع سازمان ملل به فرستاده های فرانسه در جمهوری آفریقای مرکزی، این اجازه را داده است که از کودکان سوءاستفاده جنسی کنند.
به نوشته گاردین، دیده بان های صلح سازمان ملل در سفر به جمهوری آفریقای مرکزی از کودکان این کشور سوء استفاده جنسی کردند.
گزارشی از سوی یک هیئت مستقل سازمان ملل روز پنج شنبه (دیروز) منتشر شد که بی کفایتی سازمان ملل را عامل این جنایت و ادامه آن دانسته است.
این گزارش که دیروز منتشر شد، نشان می دهد کودکان در سنین 9 سال هم برای به دست آوردن کمی غذا و پول مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.
بیشترین سوء استفاده کنندگان نیروهای فرانسوی متعلق به کمپ «سانگاریس» بودند که تحت نظارت شورای امنیت سازمان ملل فعالیت می کردند.
این گزارش تحت عنوان «اقدام به بهره کشی و سوءاستفاده جنسی به دست صلح بانان سازمان ملل» ابتدا در سال 2014 مطرح شد و با طی مراحلی طولانی و کاغذبازی اداری تا کنون ادامه داشت اما کسی حاضر به پذیرش مسئولیت رسیدگی به آن نبوده است.
در این گزارش آمده است، حتی زمانی که دولت فرانسه از این گزارش مطلع شد ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن