تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804284911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار در جلسه شورای هماهنگی بانک ها: نباید شجاعت در تصمیم گیری از مدیران اجرایی ستانده شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار در جلسه شورای هماهنگی بانک ها: نباید شجاعت در تصمیم گیری از مدیران اجرایی ستانده شود استان‌ها > قزوین - استاندار در جلسه شورای هماهنگی بانک ها بیان داشت:سیستم بانکی؛ قلب نظام اقتصادی در جامعه است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین فریدون همتی در جلسه شورای هماهنگی بانک ها که در سالن جلسات استانداری برگزار شد بیان داشت: هیچ اقدام اقتصادی در استان بدون همراهی،همکاری و مساعدت بانک ها به نتیجه نمی رسد چراکه نقش بانک ها در توسعه و پیشرفت استان نقش و جایگاه بسیار مهم ،حساس پر رنگ و تاثیرگذاری است. وی افزود : همه سازمان ها و دستگاه های مسئول در اداره جامعه مانند یک سیستم هستند که تمامی اجزاء آن با یکدیگر مرتبط بوده و بر نحوه فعالیت یکدیگرتاثیر می گذارند اگرچه از نظر جایگاه،اهمیت و وظایف و ماموریت ها با یکدیگر متفاوت هستند.
همتی اظهار کرد : سیستم بانکی در یک جامعه مثل قلب در بدن انسان است که بدون آن حیات اقتصادی جامعه مختل می شود.
استاندار تاکید کرد : مدیریت و اداره استان بدون همراهی ،تعامل و همدلی بانک ها با مدیریت ارشد استان امکان پذیر نیست و هرگونه حرکت در جهت توسعه و پیشرفت استان در محورهای مختلف نیازمند مشارکت و حمایت مجموعه بانک ها می باشد.
وی خاطر نشان کرد:بدون در نظرگرفتن نقش مهم و پر رنگ بانک ها در سیستم مدیریت استان ، نمی توان اقدامی انجام داد فلذا سیاست ها،برنامه ها و اقدامات بانک ها درسطح جامعه آثار و نتایج زیادی را به دنبال خواهد داشت.
همتی اضافه کرد : گزارش تسهیلات و معوقات بانکی واحدها ی تولیدی بسیار نگران کننده است که همه مدیران دستگاه های مسوول و ذی ربط به همراه بانک ها باید به عنوان حلقه های یک زنجیره و مجموعه بایکدیگر در ارتباط و تعامل باشند و در جهت کارایی و بهره وری هرچه بیشتر واحدهای تولیدی چاره اندیشی و برنامه ریزی کنند تا شاهد جامعه ای موفق در حوزه اقتصادی باشیم .
وی اشاره کرد : مدیران دستگاه ها و روسای بانک ها باید در تصمیم گیری ها و جهت گیری های خود نگاه جامع،دقیق و همه جانبه نگر داشته باشند و از منظرمدیریت عالی استان یک نگاه استانی به موضوعات داشته باشند تا دغدغه های استان در محورهای مختلف کاهش پیدا کند.
استاندار تصریح کرد: اگر تمامی دستگاه ها و اجزاء سیستم اقدامات و فعالیت های خود را به خوبی و به شکل مطلوبی به پیش ببرند ، شاهد سلامت و پیشرفت جامعه در سطوح مختلف خواهیم بود.
همتی بابیان اینکه" باید در مسائل و مشکلات استان و نحوه برخورد با این مسائل به یک درک واحد برسیم ." تصریح کرد: در حال حاضراز جمله دغدغه های بنده بعنوان استاندار، مسائل کارگری و تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی است که تبعات بسیاری به دنبال خواهد داشت و می تواند به تولید آسیب های اجتماعی ،مشکلات خانوداگی از قبیل طلاق و خشونت درخانواده ها منجر شود.
استاندار افزود :برخی از واحدهای تولیدی به دلیل عدم مدیریت صحیح و نبود بازار برای فروش محصولات با مشکلاتی مواجه هستند که در این راستا می توان با برگزاری دوره های آموزشی شیوه ها و فنون بازاریابی و فروش محصولات را به آنها آموزش داد.
وی گفت: علاوه برآن دولت باید زمینه های ورود دانش آموختگان رشته های بازار یابی در واحدهای تولیدی و صنعتی را فراهم کند
نماینده عالی دولت در استان در ادامه به موضوع مذاکرات هسته ای و دستاوردهای آن اشاره کرد و بیان داشت : الحمدلله مذاکرات به خوبی انجام شد و pmdبسته شد و هم اکنون شاهد حل شدن پی در پی مسائل و مشکلات و بازشدن گره های ناشی از تحریم ها هستیم و بزودی آثار این اقدامات در جامعه نمایان خواهد شد.
استاندار تاکید کرد : نگاه مدیران در تصمیم گیری باید مبتنی بر آینده نگری باشد و مشکلات جامعه را مشکل خانواده و فرزندان خود نیز ببینند و تلاش کنند مسائل استان را با تعامل و همکاری با واحدها حل و فصل کنند و هر موضوع جزئی را به تهران حواله ندهند.
همتی افزود : مدیران عامل بانک ها باید نقش مشاور را برای مدیریت ارشد استان ایفا کنند تا استاندار با اطلاعات و آمادگی بالایی بتواند در سطوح ملی و کشوری از منافع استان دفاع کند و پیگیر مساول و مشکلات در بخش های اقتصادی باشد.
وی در ادامه تاکید کرد : امید مقام معظم رهبری، نظام و دولت تدبیر و امید به وجود مدیران خلاق ،نوآور تحول گرا و خوش فکر است و دولت از چنین مدیرانی حمایت خواهد کرد.
استاندار با تاکید بر شناسایی واحدهایی که حساب های بانکی آنها در تهران متمرکز می باشد تصریح کرد:: واحدهایی که از خدمات ،امکانات و تسهیلات استان استفاده می کنند باید دفاتر و حساب های بانکی خود را به قزوین منتقل کنند.
همتی در پایان به تاکید بر سختی ماموریت و مسئولیت در حوزه اجرا خاطرنشان کرد: کار در حوزه اجرایی، بسیار سخت است و باید به مدیران این بخش جرات و شجاعت تصمیم گیری داشته باشند تا بتوانیم این دوران و مقطع سختی را که نظام و جامعه با آن روبروست با موفقیت و به خوبی پشت سربگذاریم.
گفتنی است در ابتدای جلسه مدیران عامل بانک های استان به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های بانکی خود در بخش ها و محورهای مختلف پرداختند.

کلید واژه ها: استان قزوین - قزوین -




جمعه 27 آذر 1394 - 18:33:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن