تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نباید تصور کرد بعد از اجرای برجام همه مشکلات حل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که نباید تصور شود که با اجرای برجام همه مشکلات کشور حل می شود، تصریح کرد که برای حل مشکلات و معضلات کشور باید سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های داخلی کشور در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش پارسینه به نقل از رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در نخستین جشنواره سلمان فارسی که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، سلمان فارسی را بعد از حضرت علی(ع) از بزرگ ترین صحابی رسول اکرم(ص) دانست و اظهار داشت: زندگی سلمان برای ما بسیار آموزنده است و باید از آن درس بگیریم.
وی زندگی سلمان را به سه دوره تقسیم کرد و افزود: نخستین دوره مربوط به دوران قبل از اسلام آوردن سلمان است که در جست وجوی پیامبر خاتم بود؛ دوره دوم زندگی سلمان دوره مسلمان شدن او است که علوم زیادی را در خدمت رسول الله(ص) آموخت و از درجه علمی بالایی برخوردار شد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم سومین دوره زندگی سلمان فارسی را بعد از رحلت پیامبر(ص) و استانداری مدائن دانست و خاطرنشان کرد: وقتی سلمان مسیحی شد با وجود این که از طرف خانواده خود تحت فشار قرار داشت ولی حاضر به آتش پرستی نشد و همراه با کاروانی به شام رفت و برده شد و در نهایت هم به دنبال نور پیامبر(ص) خود را به پیامبر(ص) رساند و مسلمان شد و پیامبر نام او را از روز به سلمان تغییر داد.
وی بخش نخست زندگی سلمان را حاوی پیام های ارزنده ای ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]
نباید تصور کرد بعد از اجرای برجام همه مشکلات حل می شود






جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.parsine.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن