تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب رسان در رسانه ها/فهرست کالاهای آسیب رسان


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مدیر نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جهت پیشگیری و مقابله با بیماریها و عوامل خطرساز سلامتی که بیشترین هزینه اقتصادی و اجتماعی را به همراه دارد ، تبلیغ خدمات و کالاهای تهدیدکننده سلامت از سوی رسانه ها ممنوع است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛  به نقل از  نبض شهر ، علی اصغر اسماعیل زاده، مدیر نظارت بر مواد غذایی،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص پیشگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه بیان کرد: حفظ و ارتقا سلامت جامعه امری مهم است که تبلیعات کالاها نقش بسزایی در ارتقا یا به خطر افتادن سلامت جامعه دارد.
وی تصریح کرد: در ابتدای هر سال توسط کارگروهی با مسؤولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با عضویت وزارتخانه های امور اقتصادی و دارائی، بازرگانی، رفاه و تأمین اجتماعی و صنایع و معادن و معاونت، فهرست اقدامات و کالاهای آسیب رسان به سلامت و داروها با احتمال سوء مصرف و درصد عوارض برای کالاها تعیین و ابلاغ می شود.
اسماعیل زاده افزود: جهت پیشگیری و مقابله با بیماریها و عوامل خطرساز سلامتی که بیشترین هزینه اقتصادی و اجتماعی را به همراه دارد ، تبلیغ خدمات و کالاهای تهدیدکننده سلامت که مصادیق آن سالانه توسط این کارگروه تعیین و اعلام می شود از سوی کلیه رسانه ها ممنوع است.
*** فهرست اقدامات و کالاهای آسیب رسان به سلامت *** [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب رسان در رسانه ها/فهرست کالاهای آسیب رسان






جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن