تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814181440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت پادشاه سعودی از کشتار در نیجریه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حمایت پادشاه سعودی از کشتار در نیجریه




پادشاه عربستان در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور نیجریه، ضمن ابراز همبستگی با این کشور در کشتار جدید مسلمانان، از پیوستن نیجریه به ائتلاف جدید سعودی، تشکر کرد.





خبرگزاری فارس: پادشاه عربستان در تماس تلفنی با رئیس جمهور نیجریه، ضمن ابراز همبستگی با این کشور در کشتار جدید مسلمانان، از پیوستن نیجریه به ائتلاف جدید سعودی، تشکر کرد.

«ملک سلمان» پادشاه سعودی در تماس تلفنی با «محمد بوهاری» رئیس‌جمهور نیجریه، تلویحا شیعیان نیجریه را به اقدامات تروریستی علیه دولت این کشور محکوم و اعلام کرد که عربستان در کنار نیجریه برای مبارزه با تروریسم ایستاده است.

به نوشته پایگاه خبری المملکة، «ملک سلمان» پادشاه سعودی در یک تماس تلفنی با «محمد بوهاری» رئیس‌جمهور نیجریه گفت: عربستان در کنار دولت نیجریه برای مقابله با تروریسم ایستاده است؛ همچنین ما در کنار شما در پی عملیات تررویستی که احیرا در نیجریه اتفاق افتاده است؛ هستیم.

پادشاه سعودی تأکید کرد: اسلام این گونه عملیات‌های تروریستی را محکوم می‌کند و ما هرگونه دخالت خارجی که ثبات و امنیت نیجریه را هدف قرار داده باشد را محکوم می‌کنیم.

در ادامه این گفت‌و گوی تلفنی، پادشاه عربستان از رئیس‌جمهور نیجریه به علت پیوستن این کشور به ائتلاف جدید عربستان موسوم به «ائتلاف اسلامی نظامی علیه تروریسم» تشکر کرد.

در مقابل نیز، «محمد بوهاری» با تقدیر و تشکر از ملک سلمان نسبت به کمک‌های عربستان به این کشور، از سفر قریب‌الوقوع خود به عربستان خبر داد.

یکشنبه هفته گذشته، در حمله ارتش نیجریه به منزل شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و حسینیه بقیه‌الله شهر «زاریا» بیش از ۸۰۰ شیعه به شهادت رسیده و شخص شیخ زکزاکی و همسرش نیز به شدت زخمی شده و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.






تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن