تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819698805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایت ارتش نیجریه در حق مسلمانان ادامه فاجعه منا بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه نشانه های مشترک بسیاری در جنایت ارتش نیجریه در حق مسلمانان و فاجعه منا وجود دارد گفت: ارتش نیجریه همان جنایت آل سعود را در حق مسلمانان انجام داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرمانشاه ، آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: جسارت ارتش نیجریه نسبت به مردم مظلوم این کشور که قریب 500 نفر را به خاک و خون کشید محکوم است و باید با عاملان این جنایت بشری برخورد جدی انجام شود.
وی با بیان اینکه جنایت ارتش نیجریه همچون فاجعه منا قلب مسلمانان را جریحه دار کرد، بیان کرد: در این جنایت نیز همچون فاجعه منا، ارتش نیجریه با بهانه ای دروغ و در هنگام عبور فرمانده خود علیه مسلمانان دست به جنایت زد.
امام جمعه موقت کرمانشاه خواستار آزادی فوری رهبر شیعیان نیجریه علامه زکزاکی شد و تاکید کرد: ارتش نیجریه به دلیل نگهداری از علامه زکزاکی در بیمارستانی ارتش مسئول حفظ جان وی است و ما خواهان آزادی این روحانی مسلمان هستیم و باید این فاجعه به طور فوری بررسی شود.
خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام از نامزدهای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بیان کرد: در این رابطه چند وظیفه و حق وجود دارد که باید از سوی افرادی که برای قبول مسئولیت از سوی مردم نامزد می شود و از سوی عموم ملت رعایت شود.
حجتی احساس مسئولیت، ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
جنایت ارتش نیجریه در حق مسلمانان ادامه فاجعه منا بود






جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن