تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804446984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیروز در سوریه چه گذشت قطعنامه ضدداعش روی میز سازمان ملل/عملیات هوایی آلمان در سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دیروز در سوریه چه گذشت
قطعنامه ضدداعش روی میز سازمان ملل/عملیات هوایی آلمان در سوریه
آغاز عملیات هوایی آلمان در سوریه، بررسی قطعنامه ضدداعش روسیه در سازمان ملل، ممنوعیت ورود بدون ویزای شهروندان ترکیه به سوریه و ورود ناو هواپیمابر یو اس اس هری ترومن آمریکا به خلیج فارس بخشی از اخبار سوریه در روز گذشته است.

خبرگزاری فارس: قطعنامه ضدداعش روی میز سازمان ملل/عملیات هوایی آلمان در سوریه



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، آغاز عملیات هوایی آلمان در سوریه، اظهارات یکی از نمایندگان مخالف دولت ترکیه مبنی بر اینکه ترکیه مواد لازم برای ساخت گاز خردل را در اختیار گروه‌های تروریستی قرار داده است، انتخاب نخست‎وزیر فراری سوریه به عنوان «هماهنگ‌کننده کل کمیته عالی مذاکرات»، اعلام مسکو درباره اینکه اردن لیست 160 گروهک تروریستی سوریه را در اختیار ما قرار داد، ورود ناو هواپیمابر یو اس اس هری ترومن آمریکا به خلیج فارس، اظهارات بان‎ کی‎مون مبنی بر اینکه مذاکرات سوریه نباید منحصر به بشار اسد شود، ممنوعیت ورود بدون ویزای شهروندان ترکیه به سوریه، اظهارات وزرای خارجه و خزانه‌داری انگلیس درباره اینکه فرایند سیاسی در سوریه در نهایت به کنار رفتن اسد خواهد انجامید، تصویب قطعنامه ضدداعش و پیشنهادی روسیه، دیدار وزیر اطلاع‌رسانی سوریه با هیأتی از «فتح» و اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر اینکه تمرکز مذاکرات نیویورک بر روی شکاف آمریکا با روسیه و ایران بر سر آینده اسد است، بخشی از مهمترین اخبار عرصه میدانی و سیاسی سوریه در روز گذشته است. تحولات میدانی
آلمان عملیات هوایی خود در سوریه را آغاز کرد رسانه‌های محلی آلمان از انجام نخستین سری عملیات هوایی نیروهای نظامی این کشور علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه خبر دادند.
ترکیه مواد لازم برای ساخت گاز خردل را در اختیار گروه‌های تروریستی قرار داده است یکی از نمایندگان مخالف دولت ترکیه پس از آنکه در مصاحبه با یک شبکه روسی اعلام کرد که داعش در سال 2013 از ترکیه مواد لازم برای ساخت بمب شیمیایی را دریافت کرده است، با حکم دادستانی آنکارا تحت پیگرد قرار گرفته است. تحولات سیاسی
انتخاب نخست‎وزیر فراری سوریه به عنوان «هماهنگ‌کننده کل کمیته عالی مذاکرات» اعضای «کمیته عالی مذاکرات» وابسته به معارضان سوریه امروز با انجام رای‎گیری در پایتخت عربستان، «ریاض حجاب» نخست‎وزیر سابق و فراری سوریه را به عنوان هماهنگ‎کننده کل آن انتخاب کردند.
مسکو: اردن لیست 160 گروهک تروریستی سوریه را در اختیار ما قرار داد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اردن لیست حاوی اطلاعات مربوط به 160 گروهک تروریستی سوریه را قبل از آغاز نشست نیویورک درباره بحران سوریه، تحویل روسیه داد.
ناو هواپیمابر یو اس اس هری ترومن آمریکا وارد خلیج فارس شد یک وبگاه صهیونیستی از ورود ناو هواپیمابر و ناو گروه نیروی دریایی آمریکا به خلیج فارس برای تشدید حملات ائتلاف آمریکا علیه داعش خبر داد.
بان‎ کی‎مون: مذاکرات سوریه نباید منحصر به بشار اسد شود دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد «این غیر قابل قبول» است که موضوع اصلی مذاکرات برای حل بحران سوریه سرنوشت «بشار اسد» باشد.
سوریه، ورود بدون ویزای شهروندان ترکیه را به این کشور ممنوع اعلام کرد دمشق روز (پنجشنبه) اعلام کرد ورود شهروندان ترکیه به سوریه بدون ویزا ممنوع است.
هاموند و آزبورن: فرایند سیاسی در سوریه در نهایت به کنار رفتن اسد خواهد انجامید وزرای خارجه و خزانه‌داری انگلیس با انتشار یادداشتی در روزنامه تلگراف درباره سوریه نوشتند که در نهایت فرایند انتقال و گذار سیاسی به کنار رفتن بشار اسد از قدرت منتهی خواهد شد.
تصویب قطعنامه ضدداعش و پیشنهادی روسیه سفیر روسیه در سازمان ملل از تصویب قطعنامه پیشنهادی مسکو درباره مبارزه با تأمین مالی گروه ترویستی داعش در جلسه شورای امنیت خبر داد.
دیدار وزیر اطلاع‌رسانی سوریه با هیأتی از «فتح»/تاکید بر حمایت دمشق از فلسطین هیاتی از جنبش فتح فلسطین با وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در دمشق دیدار کردند و در این دیدار بر حمایت سوریه از فلسطین و نیز حمایت فلسطین از راه‌حلی سیاسی برای مساله سوریه تاکید شد.
سامانتا پاور: تمرکز مذاکرات نیویورک بر روی شکاف آمریکا با روسیه و ایران بر سر آینده اسد است نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل گفت که تمرکز مذاکرات نیویورک درباره بحران سوریه بر روی شکاف بین آمریکا با روسیه و ایران درباره سرنوشت بشار اسد است. انتهای پیام/

http://fna.ir/UU9D5O





94/09/27 - 11:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن