تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیروز در سوریه چه گذشت رد درخواست نظامی آمریکا از سوی آلمان/ارتش سوریه در چند کیلومتری مرز ترکیه/وضعیت نگران‌کننده شیعیان فوعه و کفریا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دیروز در سوریه چه گذشت
رد درخواست نظامی آمریکا از سوی آلمان/ارتش سوریه در چند کیلومتری مرز ترکیه/وضعیت نگران‌کننده شیعیان فوعه و کفریا
وضعیت نگران‌کننده شیعیان فوعه و کفریا، تسلط کامل ارتش سوریه بر فرودگاه نظامی مرج السلطان،ارتش سوریه در چند کیلومتری مرز ترکیه و رد درخواست آمریکا برای مشارکت نظامی بیشتر در عراق و سوریه از سوی آلمان بخشی از مهمترین اخبار سوریه در روز گذشته است.

خبرگزاری فارس: رد درخواست نظامی آمریکا از سوی آلمان/ارتش سوریه در چند کیلومتری مرز ترکیه/وضعیت نگران‌کننده شیعیان فوعه و کفریا



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، جزئیات دو کمین موفق نیروهای حزب‌الله در مرز لبنان و سوریه، اعلام روسیه مبنی بر اینکه روزانه بین 30 تا 40 حمله در حمایت از ارتش آزاد سوریه انجام می‌دهیم، تصاویر اختصاصی فارس از روستاهای آزاد شده «ریف حلب» سوریه، ارتش سوریه در چند کیلومتری مرز ترکیه، گزارشی درباره وضعیت نگران‌کننده شیعیان «فوعه و کفریا»، تسلط کامل ارتش سوریه بر فرودگاه نظامی «مرج السلطان»، اظهارات سرکرده النصره مبنی بر اینکه اردوغان به دنبال تقویت داعش است، انتشار خبری مبنی بر اینکه آلمان درخواست آمریکا برای مشارکت نظامی بیشتر در عراق و سوریه را رد کرده است، اظهارات اوباما درباره اینکه به داعش شدیدتر از قبل حمله می‌کنیم، احتمال انجام حملات تروریستی هوشمندانه‌تر داعش به آمریکا، فرانسه و روسیه، اظهارات مقام روس مبنی بر اینکه امکان تکرار حملات ائتلاف آمریکایی علیه ارتش سوریه وجود دارد،اعلام کرملین درباره اینکه پیشرفتی در نزدیکی مواضع ما با آمریکا در سوریه حاصل نشده است، اظهارات لاوروف درباره اینکه فرآیند حل بحران سوریه در مسیر مثبتی قرار دارد، اظهارات معارض سوری درباره اینکه نشست ریاض مورد قبول جامعه سوریه نیست و اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه دولت آمریکا با سیاست‌های احمقانه عامل کشته شدن صدها هزار انسان در سوریه است، بخشی از مهمترین اخبار عرصه میدانی و سیاسی سوریه در روز گذشته است. مشروح اخبار در پی می‌آید. تحولات میدانی
جزئیات دو کمین موفق نیروهای حزب‌الله در مرز لبنان و سوریه/ بیش از 70 تروریست کشته و زخمی شدند در جریان کمین‌های موفق نیروهای حزب‌الله لبنان علیه تروریست‌های داعش، «احرارالشام» و «جبهة النصره» در نقاط مرزی سوریه و لبنان مجموعا بیش از 70 تروریست کشته و زخمی شدند.
روسیه: روزانه بین 30 تا 40 حمله در حمایت از ارتش آزاد سوریه انجام می‌دهیم رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد که مسکو روزانه 30 تا 40 حمله هوایی در حمایت از «ارتش آزاد سوریه» در برابر تروریست‌های داعش انجام می‌دهد.
تصاویر اختصاصی فارس از روستاهای آزاد شده «ریف حلب» سوریه +نقشه نیروهای مقاومت در چند روز گذشته پیشروی زیادی در استان «حلب»‌ سوریه داشته‌ و موفق شدند کنترل روستاهای «مریقص»، «ابورئیل» «دلامه»، «القریحه» و «بانص» را به دست گیرند.
ارتش سوریه به چند کیلومتری مرز ترکیه رسید نیروهای ارتش سوریه پس از اینکه موفق شدند راه «قسطل معاف» را در استان «لاذقیه» باز کنند به چند کیلومتری مرزهای جنوبی ترکیه رسیدند.
وضعیت نگران‌کننده شیعیان «فوعه و کفریا» ادامه دارد/ شهادت 17 نفر به دلیل کمبود دارو از آغاز آتش‌بس با تروریست‌ها تاکنون 17 غیر نظامی در شهرک‌های شیعه‌نشین «فوعه» و «کفریا» در استان ادلب سوریه جان خود را به دلیل نبود دارو از دست داده‌اند.
تسلط کامل ارتش سوریه بر فرودگاه نظامی «مرج السلطان» نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری شدید با عناصر تروریستی موفق شدند به طور کامل بر فرودگاه نظامی «مرج السلطان» در ریف دمشق مسلط شوند.
سرکرده النصره: اردوغان به دنبال تقویت داعش است محمد جولانی سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره در مصاحبه‌ای گفت هدف ترکیه ایجاد یک منطقه امنیتی در شمال سوریه برای تقویت داعش است. تحولات سیاسی
اوباما: به داعش شدیدتر از قبل حمله می‌کنیم رئیس جمهوری آمریکا به دنبال یک نشست امنیتی با مقامات پنتاگون درباره راهبرد ایالات متحده آمریکا در قبال داعش صحبت کرد.
داعش با کمک نیروهای غربی خود موشک‌های زمین به هوا ساخته است/ احتمال انجام حملات تروریستی هوشمندانه‌تر داعش به آمریکا، فرانسه و روسیه یک روزنامه انگلیسی از قول برخی منابع سوری از تحرکات جدید نظامی داعش برای انجام حملات خرابکارانه گسترده در اروپا و آمریکا خبر داد.
امکان تکرار حملات ائتلاف آمریکایی علیه ارتش سوریه وجود دارد مقام روسیِ حاضر در سازمان ملل از احتمال تکرار حمله جنگنده‌‌های ائتلاف آمریکایی علیه مواضع ارتش سوریه خبر داد.
کرملین: پیشرفتی در نزدیکی مواضع ما با آمریکا در سوریه حاصل نشده/نشست پوتین و اردوغان لغو شد سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در اظهاراتی به موضوعاتی چون تنش‌ها بین این کشور با ترکیه، بحران سوریه و ساقط شدن هواپیمای روس در مصر پرداخت.
لاوروف: فرآیند حل بحران سوریه در مسیر مثبتی قرار دارد/ یکجانبه‌گرایی هیچ جایگاهی ندارد وزیر خارجه روسیه ضمن تاکید بر مثبت بودن روند مذاکرات سیاسی برای حل بحران سوریه می‌گوید تروریسم تهدیدی مشترک برای همه کشورها است و باید با آن مقابله شود.
نشست ریاض مورد قبول جامعه سوریه نیست/حق ملت سوریه مصادره‌ای نیست معارض سوری با تاکید بر اینکه تصمیم‌های گرفته شده در نشست موسوم به مخالفان سوریه در ریاض مورد قبول جامعه سوری نیست، گفت: آنهایی که به دنبال مشروعیت بخشیدن به حضور تروریسم در سوریه هستند خودشان بیش از تروریست‌ها، تروریست هستند.
ترامپ: دولت آمریکا با سیاست‌های احمقانه عامل کشته شدن صدها هزار انسان در سوریه/ کلینتون یکی از بدترین وزرای خارجه تاریخ آمریکاست دونالد ترامپ با حمله به سیاست‌های دولت آمریکا در سوریه گفت هیلاری کلینتون با سیاست‌های احمقانه‌اش عامل کشته شدن صدها هزار انسان بیگناه است.
آلمان درخواست آمریکا برای مشارکت نظامی بیشتر در عراق و سوریه را رد کرد صدراعظم آلمان درخواست آمریکا برای مشارکت نظامی بیشتر در عراق و سوریه برای مقابله با داعش را رد کرد. انتهای پیام/

http://fna.ir/F75VNM





94/09/24 - 10:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن