تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان امنیت و همکاری اروپا دوره آموزشی نظامی در ترکمنستان برگزار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
سازمان امنیت و همکاری اروپا دوره آموزشی نظامی در ترکمنستان برگزار کرد
سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) با کمک افسران گارد دریایی آمریکا یک کارگاه آموزشی در زمینه شیوه‌های مرزبانی دریایی، تامین امنیت دریایی در شهر «ترکمنباشی» برگزار کرد.

خبرگزاری فارس: سازمان امنیت و همکاری اروپا دوره آموزشی نظامی در ترکمنستان برگزار کرد



به گزارش خبرنگار خبرگزاری در عشق‌‏آباد، سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) اعلام کرد که یک کارگاه آموزشی در زمینه آموزش بهترین شیوه‌های مرزبانی دریای، تامین امنیت دریایی و نیز مدیریت مرزها برای نیروهای نظامی و دریایی ترکمنستان و دانشجویان این رشته برگزار کرده ‏‌است.

نمایندگی رسمی سازمان امنیت و همکاری اروپا در عشق‏‌آباد با صدور بیانیه مطبوعاتی ضمن تأیید مطلب فوق تصریح کرد: در این دوره آموزشی که در شهر ترکمنباشی واقع در بخش ترکمنی دریای خزر برگزار شد، 130 دانشجو دانشکده افسری دریای وابسته به وزارت دفاع ترکمنستان حضور داشته‌اند. در بیانیه آمده است، تعدادی از افسران بازنشسته آمریکا به شرکت کنندگان دوره آموزشی مذکور راهبردهای امنیت مرزهای دریایی، دریانوردی و مرزبانی دریای را آموزش داده و در زمینه فرآیند امنیتی در بنادر دریایی، بازرسی کشتی‌ها، بازرسی پاسپورت‌ها و اسناد محوله و کالا در گذرگاه‏‌های دریایی تبادل تجربه کردند.

بررسی مسائل عملیات مرزبانی، گارد ساحلی در مرزهای دریایی و تعاملات بین اداری در گذرگاه‏‌های دریایی از دیگر محورهای کارگاه آموزشی سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر ترکمنباشی ترکمنستان بوده‌ است.

در بیانیه مذکور به جزئیات بیشتر برگزاری کارگاه آموزشی مذکور اشاره‏‌ای نشده و تنها اعلام شده است که دوره آموزشی مشابه هفته آینده در عشق‏‌آباد نیز برگزار خواهد شد.

سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) بزرگترین سازمان بین دولتی یا بین‏‌المللی حول مسائل امنیتی می‌باشد که فعالیت‌های آن شامل کنترل اسلحه، حقوق بشر، آزادی مطبوعات و انتخابات آزاد است.

ترکمنستان در سال 1992 میلادی به سازمان مذکور پیوست و در سال‌های متمادی عشق‏‌آباد و سازمان امنیت و همکاری اروپا همکاری‌های تنگاتنگی در زمینه تقویت امنیت مرزها، پیشگیری از قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان، ارتقا مهارت خبرنگاران محلی و...را  داشته اند. برگزاری کارگاه آموزشی مذکور توسط کارشناسان نظامی بین‌المللی در شهر ترکمبناشی ترکمنستان در حالی صورت می‌گیرد که در ماه اکتبر سال جاری میلادی (2015) نخستین رژه کشتی و ناوهای جنگی نیروی دریای ترکمنستان به مناسبت سالروز تشکیل نیروی دریای این کشور با حضور رئیس جمهور و مقامات امنیتی و دفاعی ترکمنستان در ساحل ترکمنی دریای خزر برگزار شد. انتهای پیام/

http://fna.ir/KM3XEJ





94/09/27 - 10:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن