تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820655572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت نفت ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز دانشکده فنی و حرفه ای بوشهر پرداخت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای استان بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت نفت ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز دانشکده فنی و حرفه ای استان بوشهر پرداخت می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر منصوری نسب ظهر امروز در همایش دانشگاه و صنعت با رویکرد گاز، پتروشیمی و محصولات دانش بنیان در بوشهراز افزایش اعتماد صنایع استان بوشهر از نیروهای فارغ التحصیل این دانشکده ها خبرداد و اظهار داشت: میزان اعتماد صنایع استان بوشهر به دانشکده های فنی و حرفه ای استان بوشهردر تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تخصصی در وضعیت بسیار مطلوبی است.
وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه موفق به ثبت شرکت نوآور شده اند گفت: دانشکده های فنی و حرفه ای استان بوشهر از لحاظ جذب تیم های نوآور در مرکزهای رشد مقام نخست استان بوشهر کسب کردند تا جایی که دانشجویان این دانشگاه موفق شده اند ثبت شرکت نیز دراین زمینه شده اند.
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای استان بوشهر با بیان اینکه مشکلات دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر تا میزان زیادی برطرف شده است افزود: با انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت نفت 20 میلیارد ریال برای تجهیز دانشکده فنی و حرفه ای استان بوشهر پرداخت می شود.
منصوری نسب با اشاره به کمک 5 میلیارد ریالی وزارت نفت برای حل مشکلات این دانشکده گفت: برای ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
وزارت نفت ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز دانشکده فنی و حرفه ای بوشهر پرداخت می کند






پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن