تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818782278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به زودی مشکلات فرهنگیان برطرف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هم تحریم ها و هم بحران آفرینی سعودی ها در مسئله نفت کشور را در بودجه دچار مشکل کرد و آموزش و پرورش هم سهمی از این مشکلات بودجه ای داشته است. با گشایش در مسئله هسته ای به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات فرهنگیان نیز خواهیم بود.
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی در مراسم تجلیل از معلمان پژوهنده که ظهر امروز در خانه فرهنگیان شماره 2 استان قم برگزار شد، با اشاره به رتبه خوب دانش آموزان قمی در کنکور سال های اخیر اظهار کرد: هفته پژوهش کاری نمادین در تجلیل از پژوهشگران بوده اما باید پذیرفت سهم پژوهش در کشور ما بالا نیست.
وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف پژوهشی کم تلاش شده است، افزود: در اسناد بالادستی آموزش و پرورش باید به بحث پژوهش در کنار آموزش، بیش از پیش توجه شود. 
رئیس قوه مقننه تصریح کرد: همه قبول داریم در دوره ای تحول قرار گرفته ایم نه تنها ایران بلکه در کل دنیا این تحول در حال رخ دادن است گسترش تکنولوژی و فضای سایبری بر همه مناسبات تاثیر گذاشته است و چیزی نیست که بتوان از ان گذر کرد.
وی با تاکید براینکه باید به سمت استفاده گسترده از فضای مجازی برویم عنوان کرد: باید در این زمینه سرعت حرکت مدنظر قرار گیرد اگر در استفاده از تکنولوژی کشور ها را طبقه بندی کنیم یا کشورهایی به این سمت حرکت نکنند انسان ها نیز طبقه بندی می شوند و شکاف بین طبقات بیشتر می شود.
لاریجانی با اشاره به اینکه دنیای اقتصادی و تجاری ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن