تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821174701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقد و بررسی آثار، حلقه مفقوده انجمن های ادبی در همدان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس خانه شعر و ادب همدان با بیان اینکه انجمن های ادبی به محافلی برای شعرخوانی و گپ و گفت تبدیل شده اند، گفت: نقد و بررسی آثار، حلقه مفقوده انجمن های ادبی در همدان است.
محمد کلافچی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم درهمدان ، با بیان اینکه 34 انجمن ادبی در سطح استان همدان فعالیت دارند، اظهار داشت: خانه شعر و ادب نهادی است که بر تمام انجمن های ادبی شامل شعر و داستان نظارت دارد که 12 انجمن در شهر همدان به ثبت رسیده اند.
کلافچی بیان کرد: انجمن های ادبی همدان بیشتر برنامه های خود را در محل مجتمع فرهنگی- هنری آوینی برگزار می کنند و عمده برنامه های در حال اجرا در راستای ارتقای کیفی انجمن های ادبی داستان است.
وی با بیان اینکه اگر انجمن جدیدالتأسیسی بخواهد تشکیل شود باید از کانال خانه شعر و ادب بگذرد، عنوان کرد: در خانه اساسنامه و اهداف تنظیم شده آن انجمن را بررسی و در صورت تایید صلاحیت با تشکیل آن موافقت می کنیم.
کلافچی تصریح کرد: در خانه شعر و ادب به انجمن های داخل شهر و یا شهرستان ها سرکشی و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار می گیریم و در صورت توان برای رفع آن مشکل اقدام می کنیم.
وی با بیان اینکه سرکشی و دیدار با پیشکسوتان این عرصه در مناطق مختلف استان از برنامه های خانه شعر و ادب است، گفت: در این راستا با تهیه لوح تقدیر و اهدای کتابی از پیشکسوتان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
نقد و بررسی آثار، حلقه مفقوده انجمن های ادبی در همدان است






پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن