تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد اشتغال برای ۲۵ هزار نفر در پارک های علم و فناوری


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه دانشگاه: معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در اجلاس معاونان پژوهشی دانشگاه ها گفت: برای ۲۵ هزار نفر در پارک های علم و فناوری ایجاد اشتغال کرده ایم و پیگیری اجرایی طرح های کلان را نیز در کریدورهای ۵ منطقه ویژه علم و فناوری مجوز داده ایم.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) ، وحید احمدی، معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری عصر امروز 25 آذرماه مصادف با روز پژوهش در چهل و هشتمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری سراسر کشور که در سالن اجلاس سران برگزار شد، به سخنرانی پرداخت و گفت: در آغاز برنامه ششم توسعه هستیم و اصل نهایی بودجه در هیئت دولت در حال نهائی شدن است.
وی افزود: هدف ما این است که برای رفع چالش هایی که سال گذشته با آن مواجه بودیم، برنامه ریزی کنیم و به جای بحث های متفرقه که ممکن است هر کدام در مسیرهای مختلفی باشند، با منطقه ای شدن مجموعه پارک ها و مراکز فناوری دیدگاه ها و نظرات جمع آوری می شود و به جای نظرات پراکنده نظرات همخوان و هماهنگ در هر منطقه خواهیم داشت.
احمدی اظهار کرد: مجموعه نظرات معاونان مطرح شده و تاکنون بسیاری از پیشنهادها به لحاظ دیدگاه کلی درج و دسته بندی شده است.
وی همچنین عنوان کرد: بعضی از برنامه ها از برنامه ششم توسعه حذف شده اند. اختلافی وجود دارد، ولی بسیاری از برنامه ها را معتقدیم که باید در برنامه ششم توسعه بیاید.
معاون پژوهشی و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

چهارشنبه ، ۲۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن