تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دادگستری آذربایجان‌شرقی: طراحی شهری می‌تواند مانع وقوع جرم شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون دادگستری آذربایجان‌شرقی:
طراحی شهری می‌تواند مانع وقوع جرم شود
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: پیشگیری از وقوع جرم در فضاهای شهری در مورد جرایم مختلفی متمرکز شده که در این میان دگرگونی بافت شهری و طراحی مناسب شهری دارای اهمیت است.

خبرگزاری فارس: طراحی شهری می‌تواند مانع وقوع جرم شود



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا مسعودی‌فر پیش از ظهر امروز در همایش ملی نگاهی نو به شهرسازی، امنیت و پیشگیری از جرم در فضاهای شهری بر ضرورت توجه به جامعه و محیط در کاهش جرائم تاکید کرد.
وی گفت: در این همایش 370 مقاله واصل شد و این مقالات به 42 نفر از داوران ارجاع شد و در نهایت 12 مقاله انتخاب شده که به صورت سخنرانی در دو روز ارائه می‌شود.
مسعودی‌فر ادامه داد: 35 مقاله نیز در قالب یک کتاب ویژه همایش منتشر می‌شود و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
دبیر کمیته سیاستگذاری همایش ملی نگاهی نو به شهرسازی، امنیت و پیشگیری از جرم در فضاهای شهری با اشاره به ضرورت برگزاری این همایش یادآور شد: تاثیر محیط بر ارتکاب جرائم یکی از مسائل اثبات شده در جهان است و امروز پیشگیری از جرم در کشورهای جهان با تکیه بر شهرسازی جدید یک اصل است.
مسعودی‌فر بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرم در فضاهای شهری در مورد جرائم مختلفی متمرکز شده که در این میان دگرگونی بافت شهری و طراحی مناسب شهری دارای اهمیت است.
وی یادآور شد: مهندسان و شهرسازان می‌توانند با توجه به پیشگیری از جرم مانند کاهش فضاهای اختفا، کاهش فضاهای دارای نور کم و دشوارسازی رسیدن مجرم‌ها به محل جرم موجب پیشگیری از جرم شوند.
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌شرقی طراحی ساختمان بر اساس کاهش جرائم و جلوگیری از بزهکاری را یک روش معمول در کشورهای مختلف دانست و گفت: خانه‌هایی که با این نحوه ساخته می‌شود از قیمت بالاتری برخوردار بوده و زودتر نیز به فروش می‌رسد.
وی بیان کرد: همایش ملی نگاهی نو به شهرسازی، امنیت و پیشگیری از جرم در فضاهای شهری برای اولین بار برگزار می‌شود و پیشنهاد می‌شود این گونه همایش‌ها به صورت مستمر در دیگر نقاط نیز برگزار شود.
مسعودی‌فر آموزش به مردم در زمینه طراحی ساختمان‌ها بر اساس اصول معماری پیشگیرانه از جرم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در این میان می‌توان به کمک مهندسان و معماران ساختمان‌های ایمن در برابر جرائم ساخت. انتهای پیام/60001/ع30

http://fna.ir/YRKNON





94/09/25 - 12:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن