تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام و 50 سال حبس مجازات آدم‌ربايي، سرقت و تعرض


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعدام و 50 سال حبس مجازات آدم‌ربايي، سرقت و تعرض
يكي از دو مرد شيطان صفت كه به اتهام تعرض به 15 زن و دختر محاكمه شده بودند، به اعدام محكوم شد. دو متهم در مجموع به 50 سال حبس هم محكوم شدند.
جلسه رسيدگي به پرونده دو متهم كه فرهاد و سعيد نام دارند، دو روز قبل در شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد. براساس كيفرخواستي كه عليه دو متهم قرائت شد، شكايت‌‌ها عليه اين دو نفر فروردين ماه امسال به جريان افتاد. تحقيقات نشان مي‌داد كه فرهاد و سعيد سوار بر خودروي پرايد مشكي‌رنگ زنان و دختران را در پوشش مسافر سوار و بعد از تعرض، اموالشان را سرقت مي‌كردند. تحقيقات پليس در اين باره ادامه پيدا كرد و مأموران موفق شدند دو متهم را در محدوده‌اي كه حوادث اتفاق افتاده بود، شناسايي و بازداشت كنند. دو متهم در ميان افراد ديگري در اداره پليس قرار گرفتند و 15 شاكي پرونده آنها را شناسايي كردند. در ميان شاكيان پنج زن گفتند كه به آنها تعرض شده است و گزارش پزشكي قانوني كه ضميمه پرونده شده بود، درستي حرف آنها را تأييد مي‌كرد. در ميان پنج زني كه ادعاي تعرض كرده‌بودند، چهار نفر فرهاد و يك نفر سعيد را به تجاوز متهم كرد.
يكي از شاكيان در جلسه رسيدگي به قضات دادگاه گفت: روز حادثه به عنوان مسافر سوار ماشين شدم. فرهاد رانندگي مي‌كرد و سعيد هم در صندلي شاگرد نشسته بود. ناگهان سعيد خودش را به صندلي عقب رساند. وقتي متوجه شدم قصد دارند تعرض كنند گفتم دو بچه يتيم دارم و اصرار كردم كه با من كاري نداشته باشند. آنها پول و طلا خواستند. طلاي زيادي همراهم نبود، گفتم كه مال بچه يتيم است و طلاهايم را سرقت نكنيد. آنها از تجاوز به من صرف‌نظر كردند، پول و طلاهايم را سرقت كردند و گريختند.
شاكي ديگر كه به وي تعرض شده بود هم گفت به عنوان مسافر سوار شدم. بعد از طي شدن مسافتي، راننده مسيرش را تغيير داد. خواستم جيغ بكشم كه من را تهديد كردند. من سه ماهه باردار بودم. آن دو نفر شيشه كشيدند. التماس كردم با من كاري نداشته باشند، اما توجه نكردند. گفتم كه شوهر دارم و باردارم، اما تعرض كردند و بعد از سرقت پول و طلاهايم رفتند. با وضع بدي خودم را به خانه رساندم. بچه‌ام را از دست دادم و وقتي شوهرم از ماجرا با خبر شد، طلاقم داد و گفت نمي‌تواند با زني كه مورد آزار قرار گرفته زندگي كند.
پس از آن ساير شاكيان يك به يك در جايگاه قرار گرفتند و شكايت‌هاي خود را مطرح كردند. سپس متهمان در جايگاه قرار گرفتند و اتهام تجاوز به زنان را رد كردند اما سرقت و آدم‌ربايي را پذيرفتند  و گفتند: ما فقط براي تأمين هزينه‌هاي مواد دست به سرقت مي‌زديم و به كسي تجاوز نكرد‌يم. سپس هيئت قضايي جلسه را غير علني اعلام كرد. قضات دادگاه پس از پايان جلسه، فرهاد را به اعدام، 10 سال حبس به خاطر سرقت، 15 سال حبس به خاطر آدم ربايي و پرداخت ديه به خاطر وارد كردن صدمات محكوم كردند. سعيد هم با برائت از تجاوز به عنف به خاطر آدم‌ربايي به 15 سال حبس، به خاطر سرقت به 10 سال حبس، پرداخت ديه به خاطر وارد کردن صدمات و به خاطر ارتباط نامشروع به 99 ضربه شلاق محكوم شد.


منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن