تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820910889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیفون 6S سریع تر است با بهترین های اندرویدی +فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: در این روزها، دیگر می توان گفت، همه گوشی های هوشمند، به ماشین های کوچک پر قدرت و سریع تبدیل شده اند؛ اما بسیاری از کاربران هنوز هم به دنبال سریع ترین گوشی های هوشمند هستند و حال می توان نتیجه مقایسه پنج گوشی هوشمند برتر در بازار را در این ویدئو جذاب مشاهده کرد.
به گزارش مشرق ، این ویدئو که مستقیم توسط وب سایت Techradar تهیه شده، بهترین گوشی هوشمندی را ـ که اکنون در بازار قابل تهیه هستند ـ در کنار هم مقایسه می کند تا بهتر دریابیم کدام یک سریع از بقیه است.
در این مقایسه گوشی های هوشمند iPhone 6S، Galaxy S6، LG G4، Lumia 950 و Sony Xperia Z5 مقایسه شده اند و نتایج در نهایت کاملا مشخص است.
این مقایسه با ده اپلیکیشن متفاوت از جمله اینستاگرام، بازی آسفالت 8، Netflix، Spotify و مانند آن صورت گرفته است. هر کدام از گوشی های هوشمند با این نرم افزارها مقایسه می شوند تا بهترین نتیجه در مورد کش کردن و اجرای برنامه های در پشت صحنه به دست آید.
در این آزمایش آیفون اس با بهترین زمان برای بوت شدن – با زمانی در حد 13 ثانیه – سریع ترین گوشی هوشمند بوده است. سپس سامسونگ Galaxy S6 با 16 ثانیه بعد از آیفون قرار گرفته و ال جی G4 با 28 ثانیه در رده سوم. مکان چهارم نیز در اختیار لومیا 950 با 35 ثانیه قرار گرفته و در آخرین رتبه نیز گوشی Xperia Z5 قرار دارد که بوت آن 42 ثانیه به طول انجامیده است.
ویدئوی زیر نشان می دهد، سرانجام کدام یک از این هوشمندها سریع ترین ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

چهارشنبه ، ۲۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن