تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820407335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ورامین: مسئولان کاری کنند که افراد آرزوی زندگی در روستا را داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ورامین:
مسئولان کاری کنند که افراد آرزوی زندگی در روستا را داشته باشند
فرماندار شهرستان ورامین گفت: مسئولان کاری کنند که افراد آرزوی زندگی در روستا را داشته باشند.

خبرگزاری فارس: مسئولان کاری کنند که افراد آرزوی زندگی در روستا را داشته باشند



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری در جریان بازدید از روستاهای اقبالیه و نشاطیه در جمع روستائیان اظهار داشت: روستائیان در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته و با کار و تلاش خود توانسته‌اند بسیاری از اهداف نظام را محقق کنند.

وی گفت: رسیدگی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته از اولویت برنامه‌های دولت یازدهم است و تلاش می‌شود تا با وجود کمبودها و محدودیت‌های موجود، مشکلات این مناطق احصاء و اعتبارات مورد نیاز برای رفع موانع توسعه روستاها تخصیص یابد.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: هرچند که با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، زیرساخت‌های توسعه مناطق روستایی از جمله آب، برق، گاز و تلفن در تمام مناطق روستایی تأمین شده ولی با رشد و توسعه مناطق روستایی، افزایش جمعیت و نیاز افراد به امکانات به روز لازم است تا طرح‌های عمرانی جدیدی در حوزه آب، برق و گاز در روستاها اجرا شود.

وی بیان داشت: مسئولان دستگاه‌های مختلف باید شرایطی را در مناطق روستایی فراهم کنند که افراد سکونت در مناطق روستایی را افتخاری برای خود بدانند و از مهاجرت به مناطق شهری خودداری کنند.

خوانساری تأکید کرد: هر چقدر که امکانات روستاها افزایش یابد تمایل افراد برای ماندگاری در این مناطق بیشتر می‌شود و یقیناً این امر سبب شکوفایی و رونق بیش از پیش روستاها به‌ویژه در حوزه اقتصاد کشاورزی می‌شود.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته، تمام مسئولان شهرستان ورامین با شرکت در طرح بازدید روستایی، در 23 منطقه روستایی حضور یافتند و از نزدیک با مسائل و مشکلات روستائیان آشنا شدند.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: در جریان این بازدیدها مصوبات لازم الاجرایی گذارنده شده که بیشتر آنان عملی شده‌اند چراکه بر این باور بوده‌ایم باید به قولی که به مردم داده شده عمل شود تا دلبستگی و اعتماد آنان به مسئولان نظام بیشتر شود.

خوانساری در پایان گفت: به‌منظور به سازی معابر روستاهای اقبالیه و نشاطیه، پنجاه تن قیر رایگان به این دو روستا اختصاص می‌یابد تا شاهد سهولت تردد روستائیان به‌ویژه در ایام زمستان باشیم. انتهای پیام/2462/ذ

http://fna.ir/FL5ZUS





94/09/25 - 01:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن