تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر امشب/ قطعنامه شورای حکام محکم است/ تحریم ها ژانویه لغو می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیتر امشب/ قطعنامه شورای حکام محکم است/ تحریم ها ژانویه لغو می شود


عراقچی بسته شدن پی ام دی را شکست بزرگ سرویس های امنیتی و اطلاعاتی غرب دانست که سال ها تلاش کردند تا با ارائه اطلاعات جعلی و نادرست، ایران را به فعالیت های پنهان هسته ای متهم کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر درباره قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در مختومه شدن پی ام دی گفت: نمی توان نکته منفی ویژه ای را در قطعنامه مشاده کرد زیرا کلیت و مولفه های اصلی قطعنامه در جهت خواست ما بوده است و در این قطعنامه از هیچ عبارت منفی استفاده و ابراز نگرانی نشده و همه جا ادبیات مثبت و سازنده به کار رفته است.
 
عرلاقی

عراقچی ادامه داد: وقتی در قطعنامه وارد مولفه های اصلی می شویم تمامی موارد مربوط به بسته شدن پرونده آورده شده و نقشه راه تکمیل و پایان یافته و از جمهوری اسلامی ایران نیز تقدیر شده است. علاوه بر اینها تمامی قطعنامه های گذشته را لغو می کند زیرا قطعنامه های پیشین به یوکیا آمانو ماموریت داده بود تا درباره پی ام دی تحقیق کند و به آژانس گزارش دهد اما این قطعنامه حتی دستور کار آژانس را تغییر می دهد.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان ادامه داد: ماموریت آژانس تاکنون اجرای پادمان در ایران و اجرای قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل بوده است در حالی که بر اساس قطعنامه ای که امروز تصویب شد ماموریت آژانس نیز تغییر کرده و از این پس نظارت بر اجرای برجام مهمترین ماموریت آژانس است.

در دست تکمیل .........


سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن