تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدودیت تردد به ایران نقض برجام است


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه محدودیت تردد به ایران تحریم و نقض فاحش برجام است تصریح کرد: دولت نباید از موضع گیری سخت در برابر آمریکا بترسد و برای این کشور حریم قائل شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه گذشته (8 دسامبر 2015) با 407 رای موافق و 19 رای مخالف به بهانه مقابله با تهدید تروریسم، طرحی را تصویب کرد که در صورت تبدیل به قانون ورود افرادی که اخیراً به ایران، عراق، سوریه یا سودان سفر کرده اند، با محدودیت مواجه می کند. بر اساس این طرح شهروندان 38 کشور که دوست آمریکا محسوب می شوند و مطابق قوانین ایالات متحده در حال حاضر بدون اخذ روادید و تا سقف 90 روز می توانستند وارد خاک آمریکا شوند، در صورتی که در 5 سال گذشته به ایران، سوریه، عراق یا سودان سفر کرده باشند، باید مورد بررسی قرار گیرند.
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح فوق اظهار داشت: مقام معظم رهبری کراراً اعلام فرمودند که هدف غرب از دنبال کردن پرونده هسته ای تنها موضوع هسته ای نیست بلکه آنها ماهیتاً با نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند و برای محدود کردن و ضربه زدن و براندازی جمهوری اسلامی برنامه ریزی گسترده و حساب شده ای دارند.
وی ادامه داد: در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب به ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جهان نیوز ]

سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن