تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815457862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی و جذب ۳۹۴ متکدی بی‌خانمان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هوشیار خبر داد:
شناسایی و جذب ۳۹۴ متکدی بی‌خانمان

جمع آوری متکدیان


شناسهٔ خبر: 3000850 - سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
جامعه > شهری

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: ۳۹۴ مددجوی متکدی بی خانمان جذب و شناسایی شده اند. به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این که طرح شناسایی خانوارهای محلی در هرندی به صورت پلاک به پلاک انجام شده است، افزود: در راستای این اجرای این طرح، جلسه هم اندیشی نیز با پرسشگران طرح شناسایی خانوارهای محله هرندی در خصوص بازخورد اجرای این طرح و نیز یافته های آن برگزار شد. وی با اشاره به این که کودکان بازمانده از تحصیل در منطقه هرندی، به مدرسه صبح رویش ارجاع داده شدند، تصریح کرد: تیم سه نفره متشکل از مددکار اجتماعی، روحانی و مربی پرورشی، برای ۶۴ خانواده ای که کودکان بازمانده از تحصیل داشتند، شرایط لازم جهت ثبت نام در این مدرسه را فراهم کرد.
مدیر عامل سازمان رفاه شهرداری تهران با بیان این که در سه شیفت، واحد گشت فوریت خدمات اجتماعی در نگین تاریخی شهر تهران مستقر شده است، اظهار کرد: از تعداد ۵۱ گشت راه اندازی شده تا کنون، ۳۹۴ مددجو متکدی بی خانمان جذب و شناسایی شده اند. هوشیار با تاکید بر این که یکی از اهداف مهم در منطقه هرندی، ارتقا سلامت و نشاط اجتماعی است، ادامه داد: در راستای تحقق این مهم، ایستگاه تندرستی در بوستان مهارت ویژه خانم های مراجعه کننده برای آموزش کارآفرینی، استمرار یافت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن