تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819320961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسیدن به اهداف سازمانی تنها در سایه تعاون و همکاری حاصل خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رسیدن به اهداف سازمانی تنها در سایه تعاون و همکاری حاصل خواهد شد استان‌ها > سمنان - مدیر کل زندانهای استان سمنان در نوزدهین جلسه ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر که در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردمانی سمنان برگزار شد، تعاون و همکاری میان کلیه مسئولین و کارکنان زندانها را عاملی مهم در جهت رسیدن به اهداف سازمانی دانست

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، در این جلسه که با موضوع بررسی عملکرد برنامه‌های ستاد کاهش اردوگاه حرفه آموزی در هشت ماهه سال جاری به صورت مشترک با اعضای کمیته آن اردوگاه برگزار شد، مدیر کل زندانهای استان سمنان در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و آرزوی قبولی سوگواری‌های همکاران در ماه‌های محرم و صفر، از تلاش‌های سرپرست و کارکنان اردوگاه حرفه‌آموزی سمنان تقدیر و تشکر کرد.
عباسعلی عرب با اشاره بر اهمیت تعاون در میان همکاران زندان، رسیدن به اهداف سازمانی و موفقیت در امر زندانبانی را در گرو همکاری هرچه بیشتر بین همه کارکنان دانست.
وی خدمت رسانی سریع به خانواده مددجویان را بسیار پراهمیت دانست و اظهار داشت: به دلیل آنکه اردوگاه حرفه‌آموزی یک مجتمع استانی به شمار می‌رود، خانواده مددجویان از اقصی نقاط استان جهت ملاقات زندانی خود و یا انجام امور اداری مراجعه می‌کنند. از این رو معطل ماندن آنان بیش از حد معمول به هیچ وجه مورد قبول نیست.
مدیر کل زندانهای سمنان با اشاره به اینکه بسیاری از کارهایی که منجر به بهبود وضعیت زندانها می‌شوند، نیازی به اعتبار و بودجه ندارند و تنها با ابتکار و خلاقیت می‌توانند نتایج بسیار مطلوبی داشته باشند.
وی همچنین ضمن توصیه به رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت سربازان وظیفه، آنان را عاملان اصلی حفظ امنیت زندانها به‌ویژه در ساعات غیراداری دانست و بیان داشت: رسیدگی به امر تغذیه آنان و هر کاری که انگیزه‌های آنان را افزایش دهد، باعث ارتقاء کارایی آنان می‌شود که در نهایت به نفع زندان می‌باشد.
عرب در قسمتی از سخنان خود بر سرکشی و نظارت روزانه از آشپزخانه‌های زندانها تاکید کرد و گفت: حفظ و ارتقاء وضعیت بهداشتی، کیفیت و کمیت غذاهای طبخ شده در آشپرخانه‌های اردوگاه و سایر زندانهای استان بسیار پراهمیت است و رؤسای زندانها موظفند در صورت نیاز بهسازی و تجهیز آشپزخانه‌ها را در اولویت کاری خود بگذارند.
سپس هریک از مسئولین ستاد کاهش زندانهای استان و اردوگاه گزارش عملکرد کمیته‌های مربوطه در اردوگاه حرفه‌آموزی سمنان را ارائه نمودند. گفتنی است اعضای ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر اداره کل پیش از برگزاری جلسه، به بازدید از فعالیتهای کمیته‌های هفت گانه آن مرکز پرداختند.
شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر عرب مدیر کل، قدرتی معاون سلامت و اصلاح و تربیت، ابوالخیریان سرپرست اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی سمنان، مسئولان کمیته‌های ستاد کاهش استان و اعضای کمیته ستاد کاهش اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی سمنان حضور داشتند

کلید واژه ها: استان سمنان -




سه شنبه 24 آذر 1394 - 16:06:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن