تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804379196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه ویژه کمیته ملی آلودگی هوا فردا تشکیل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس محیط زیست استان تهران: جلسه ویژه کمیته ملی آلودگی هوا فردا تشکیل می‌شود رئیس محیط زیست استان تهران از تشکیل جلسه ویژه کمیته ملی آلودگی هوا طی فردا چهارشنبه 26 آذرماه خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر ساعت 15:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، محمدهادی حیدرزاده امروز در ابتدای نشست خبری رئیس سازمان محیط زیست درخصوص تشکیل نشدن جلسه کمیته اضطرار مواقع آلودگی هوا گفت: برای تشکیل این جلسه می بایست شاخص آلودگی هوا به عدد ۲۰۰ می رسید و یا اینکه ۴۸ ساعت به صورت پایداری وضعیت هشدار را شاهد باشیم که با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و استعلام از این سازمان برای ناپایداری شرایط جوی، جلسه کمیته اضطرار تشکیل نشد.
رئیس محیط زیست استان تهران افزود: البته محیط زیست شرایط هشدار را به سازمان ها اعلام کرد و اقداماتی مانند تعطیلی زنگ ورزش مدارس، تعطیلی معادن و کارخانه های تهران و آماده باش اورژانس را در دستور کار قرار دادیم. این اقدامات در شرایط هشدار انجام می شود اما مواقع اضطرار اقداماتی همچون تعطیلی ادارات و محدودیت ‌های ترافیکی طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود که البته در شرایط اضطرار قرار نگرفتیم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به عوامل آلودگی هوا طی روزهای اخیر گفت: طی دو روز گذشته دو جوی را در تهران شاهد بودیم که یکی از آن پدیده اینورژن و یا وارونگی دما بود که همزمان به صورت وارونگی افقی و عمودی انجام شد و دیگری پدیده افزایش رطوبت در هوای تهران به دلیل سرما بود.
حیدرزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط جغرافیایی تهران ویژه است و پایتخت در فضای کاسه ‌ای قرار دارد و توسط کوه‌ ها احاطه شده بنابراین توان خودپالایی را از دست می دهد، البته در روزهای اخیر وارونگی افقی را هم شاهد بودیم که به دلیل وجود توده سرد در هوای تهران شرایط وارونگی دما و رطوبت ایجاد شد.
به گفته وی، طی دو روز گذشته در تهران شاهد رطوبت ۸۰ درصدی بودیم که تقریبا نزدیک به میزان رطوبت در یک شهر ساحلی است. همزمانی این دو پدیده باعث شده بود شاخص آلودگی هوا به شدت افزایش پیدا کند و وارد وضعیت هشدار شدیم. قبلا وقتی باران در تهران می بارید تا چند روز هوا خوب بود اما اکنون با بارش باران، حداکثر یک روز هوا خوب است.
رئیس محیط زیست استان تهران با تأکید بر اینکه تنها مرجع قانونی اعلام شرایط اضطرار دبیرخانه کمیته اضطرار آلودگی هواست، گفت: تنها مرجع این موضوع دبیرخانه کمیته مواقع اضطرار در اداره کل محیط زیست استان تهران است. شاخص آلودگی هوای تهران طی دو روز گذشته زیر ۱۵۰ و در حد ناسالم برای افراد حساس بود اما دیروز به ۱۶۲ رسید که برای همه اقشار در وضعیت ناسالم قرار گرفت.
حیدرزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل جلسه ویژه کمیته آلودگی هوا خاطرنشان کرد: در این جلسه درباره آیین ‌نامه شرایط اضطرار بحث و بررسی می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به میزان بنزن در سوخت گفت: مهم ترین دلیل این مساله ارتقای کیفیت سوخت است. در حال حاضر میزان بنزین به طور مرتب آزمایش می شود. در آخرین آزمایش از ۱۲۳ نقطه تهران نمونه ‌برداری شد و در آزمایشگاه معتمدی در کشورهای اروپایی مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آزمایش مشخص شد درصد حجمی بنزن ۰/۷ بود یعنی حتی از یک هم کمتر بود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن