تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815205703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت بالای انرژی صنعت نساجی پاکستان را به تعطیلی کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: قیمت بالای انرژی صنعت نساجی پاکستان را به تعطیلی کشانده به طوری که ۷۰ کارخانه نساجی در لاهور پاکستان به دلیل به صرفه نبودن فعالیت اقتصادی تعطیل شده و ۱۰۰ کارخانه دیگر نیز در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند.
به گزارش بسیج ، به نقل از پایگاه خبری دی نیوز، در حالی که پیش از این 70 کارخانه نساجی در لاهور پاکستان به دلیل به صرفه نبودن فعالیت اقتصادی تعطیل شده، 100 کارخانه دیگر نیز اخیراً در نامه ای به اتحادیه کارخانجات نساجی پاکستان اعلام کرده اند که اگر دولت نتواند قابلیت رقابت آنها را بازگرداند، تعطیل خواهند شد.
امیر فیاض، رئیس دفتر اتحادیه کارخانجات نساجی پاکستان در پنجاب در کنفرانسی خبری گفت، اولویت دولت نه تنها افزایش صادرات نیست، بلکه افزایش ذخایر ارزی از طریق استقراض در نرخ 6 تا 8 درصدی فروش است.
وی افزود، کارخانه داران تقاضای هیچ گونه یارانه ای ندارند، بلکه تنها خواسته آنها این است که بار اضافی ناعادلانه تحمیل شده از طریق تعرفه برق برداشته شود تا این صنعت بتواند از کاهش قیمت نفت منتفع شود.
فیاض افزود، این افزایش در حالی اعمال شده که قیمت برق در پاکستان بالاتر از کشورهای منطقه است.
وی افزود، به رغم این واقعیت که نرخ مالیات بر صادرات صفر درصد است، دولت از پس دادن مالیات های پرداخت شده توسط صادر کنندگان طی فرآیند تولید خودداری می کند.
فیاض گفت، این در حالی است که کارخانجات شکر ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن