تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819829959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خون مردم پاریس رنگین‌تر از خون شیعیان نیجریه برای دولت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: خون مردم پاریس رنگین‌تر از خون شیعیان نیجریه برای دولت
سکوت دولت در قبال حوادث نیجریه سوال برانگیر و غیرقابل توجیه است و بهتر است دولت هرچه زودتر برخورد مناسب را با این مسئله روشن کند.
به گزارش نامه نیوز، حوادث این روزهای نیجریه واکنش بسیاری از علما و شخصیت‌های برجسته شیعه و جهان اسلام را به همراه داشته است. حوادثی که باعث شده است بیش از 300 شیعه نیجریه به خاطر عزاداری برای امام رضا به خاک و خون کشیده شوند و رهبر معنویشان یعنی« شیخ ابراهیم زکزاکی» در وضعیت بدی در حصر قرار دارد. تلخی این حوادث به اندازه ای است که بسیاری از شیعیان جهان این انتظار را از دولت جمهوری اسلامی داشتند که اولین کشوری باشد که به این حادثه واکنش نشان دهد. متاسفانه تا کنون رئیس جمهور و وزیرخارجه واکنش مناسبی در قبال این حوادث نداشته‌اند. احضار کاردار نیجریه به وزارت خارجه تنها حرکت ایران در قبال این فاجعه بوده است. این درحالی است که دولت به ویژه رئیس جمهور چهار ساعت بعد از حوادث پاریس به این واقعه تروریستی واکنش نشان دادند و تقریبا تمام مسئولان دولت این حادثه را محکوم کردند؛ اما حالا همین مسئولان در قبال کشتار شیعیان در نیجریه سکوت کرده‌اند. دولت جمهوری اسلامی به عنوان دولت حامی مظلومان به ویژه مسلمانان و شیعیان باید به سرعت حوادث نیجریه را مدیریت می‌کرد. افکار عمومی به این فکر می‌کند که آیا خون شهروندان پاریسی از خون شعیان نیجریه برای دولت رنگین تر است؟ روحانی و دولتش همانگونه که حوادث فرانسه را به سرعت محکوم می‌کند، باید حوادثی مانند عملیات تروریستی لبنان و یا کشتار فجیع شیعیان نیجریه را به همان سرعت محکوم کند. شیعیان جهان باید بدانند که ایران به عنوان مهم‌ترین حامی آنها در جهان از استقلال آنها در برابر هر ظلمی چه در غرب و چه در شرق عالم دفاع می‌کند. انتظار می‌رود رئیس جمهور و وزیر خارجه هرچه سریع تر واکنش مناسبی در قبال این حادثه و حوادثی از این قبیل بگیرند و اجازه ندهند این فاجعه ادامه پیدا کند. مشخص شدن وضعیت شیخ ابراهیم زکزاکی و آزاد شدن سریع او مهم ترین خواسته شعیان از ایران به عنوان تنها قدرت شیعه جهان است.



۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن