تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر فعالیت های قرآنی پیاده روی اربعین بر زمینه سازی ظهور


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مدیر عامل موسسه قرآنی قدر هویزه، گفت: پیاده روی اربعین به نظر علما بهترین علامت زمینه سازی ظهور است که در این راستا فعالیت های قرآنی می تواند تاثیر به سزایی در بهتر برگزار شدن این همایش عظیم جهانی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، میثم ساکی مدیر عامل موسسه قرآنی قدر هویزه، دوشنبه 23 آذر در نشست پژوهشی «بررسی فعالیت های قرآنی در مراسم پیاده روی اربعین» که در محل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور برگزار شد، گفت: در سخت ترین شرایط و با حداقل امکانات برنامه فعالیت های قرآنی انجام می شد.
وی افزود: سال جاری در خصوص فعالیت های قرآنی راهپیمایی اربعین احتمال داده بودیم که برنامه افت داشته باشد اما وقتی وارد مرز عراق و موکب ها شدیم با استقبال شدید مدیران روبرو شدیم که این نوع تعامل برای ما اهمیت زیادی داشت، زیرا افقی نو با پشتوانه قوی در برنامه ریزی برای سال آینده داشت.
مدیر عامل موسسه قرآنی قدر هویزه، عنوان کرد: زمانیکه وارد موکب ها در عراق شدیم احتمال می دادیم که فعالیت های قرآنی مانند راهیان نور باشد اما آنجا زائران از تلاوت و محافل قرآنی استقبال بی نظیری کردند.
ساکی بیان داشت: ما در سال جاری ده روز پیش از آغاز پیاده روی اربعین شروع به کار کردیم اگر چه مشکلات حل شد اما این زمان برای انجام اقدامات مناسب تر کم بود.
وی گفت: در سال جاری ما در کنار فعالیت های قرآنی نظیر ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن