تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819449071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسخیر 3 روزه رستورانی در پایتخت توسط طلبکاران «پدیده شاندیز»!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیر رستوران شاندیز با تایید این خبر به خبرنگار «تابناک» می گوید: «تجمع معترضان کماکان ادامه دارد و خاتمه نیافته است. البته من در محل کار حضور ندارم و تلفنی از اوضاع مطلع می شوم. توضیحات بیشتر در این باره را باید از مسئولان و مدیران شرکت پدیده بگیرید.»
اقدام اعتراضی و عجیب طلبکاران شرکت پدیده در حالی به سومین روز خود رسیده که نمی دانیم فرجام ماجرا چه خواهد شد.
به گزارش «تابناک»، در نخستین روز هفته جاری، همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) و در حالی که موج زائران میلیونی حرم آن معصوم، چهره مشهد را دیگرگون کرده و همه اخبار ریز و درشت این خطه را تحت الشعاع خود قرار داده بود، تعدادی از طلبکاران شرکت پدیده شاندیز در اعتراض به تاخیر فراوان در دریافت مطالباتشان، رستورانی در تهران را تسخیر کردند!
این اتفاق روز شنبه در یکی از رستوران های زنجیره ای «شاندیز» از زیرمجموعه های شرکت پدیده رخ داد؛ درست زمانی که مدیران شرکت پدیده قصد داشتند به مناسبت شهادت امام هشتم شیعیان، در این رستوران غذای نذری توزیع کنند.
پس از این رویداد، معترضان که با گذشت زمان به شمارشان اضافه می شد، ترجیح دادند حضور خود را به تحصن اعتراضی تبدیل کرده و تا دریافت مطالباتشان، از رستوران خارج نشوند و بدین ترتیب تحصن طولانی مدتی شکل گرفت که تاکنون ادامه دارد و البته معلوم نیست چه فرجامی خواهد یافت.

قادری، مدیر رستوران شاندیز در مجتمع تجاری اریکه ایرانیان در تهران، با تایید ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]
تسخیر 3 روزه رستورانی در پایتخت توسط طلبکاران «پدیده شاندیز»!






دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن