تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ح.ف.ه»: شرکت های تأمین اجتماعی زیانده بود، اما مرتضوی قول داد از شرکت های سودآور به لیست اضافه کند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: متهم ردیف سوم با بیان اینکه شرکت های تامین اجتماعی زیانده بود و مرتضوی قول داد از شرکت های خوب به لیست اضافه کند، گفت: پس از چند روز زنجانی به مسافرت رفت، اما سفرش طولانی شد و متوجه شدم در دبی گرفتار شده است و نمی تواند خارج شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «ح.ف.هـ» متهم ردیف سوم پرونده فساد نفتی در ادامه دفاعیات خود با اشاره به امضای تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه را آوردند و من آن را دارای اشکال دانستم و گفتم باید شرکت های بورسی از غیر بورسی جدا شود و گفتم نمی توانیم شرکت های بورسی را اینگونه بفروشیم.
به گزارش فارس؛ وی گفت: مرتضوی در پاسخ به من گفت که مجوز را از رئیس جمهور گرفته سپس تفاهم نامه ای را آوردند که اسم من هم در آن بود و اصرار کردند امضا کنم، من به آنها گفتم باید برای واگذاری هر شرکت یک تفاهم نامه جداگانه امضا شود ضمن اینکه یکی از دلایل امضای تفاهم نامه این بود که برای کسی تعهد ایجاد نمی کرد.
متهم ردیف سوم با بیان اینکه شرکت ها ضررده بود و مرتضوی قول داد از شرکت های خوب به لیست اضافه کند، گفت: پس از چند روز زنجانی به مسافرت رفت اما سفرش طولانی شد و متوجه شدم در دوبی گرفتار شده و نمی تواند خارج شود.
وی افزود: با معاون اقتصادی وزارت وقت اطلاعات تماس گرفتم و وقت ملاقات خواستم و در آن جلسه متوجه شدم این وزارتخانه برای رفع مشکل زنجانی در دوبی فعال است.
وی ادامه داد: من موضوع تامین ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن