تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815079212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران ظرفیت پرورش ۹۰۰ هزار تن ماهی در قفس را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد پرس: وزیر جهاد کشاورزی گفت: براساس پیش بینی های انجام شده ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار تن مالی در قفس در ایران وجود دارد که ۳۰۰ هزار تن آن در دریای خزر، ۱۵۰ هزار تن خلیج فارس و مابقی در دریای عمان قرار دارد.
اقتصاد پرس : کنگره بین المللی آبزی پروری خاورمیانه و آسیای مرکزی در تهران با حضور فعالین و پژوهشگران بخش شیلات برگزار شد. 
در ابتدای این مراسم پیام محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی قرائت شد. حجتی در پیام خود آورده است که دنیای امروز با سه چالش عمده کاهش آب شیرین در دسترس، کمبود غذا و تخریب در محیط زیست مواجه است.
وی افزود: روزانه انسانهای زیادی در جهان به واسطه کمبود مواد غذایی می میرند و نرخ مرگ و میر ناشی از کمبود غذا با افزایش جمعیت شدت می یابد که برای مقابله با این چالش بزرگ بشر باید شیوه های جدیدی را به کار گیرد تا میزان تولید مواد غذایی را افزایش دهد. 
وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در حالی که تولید گوشت قرمز و محصولات کشاورزی با محدودیت همراه است ظرفیت دریاها که نزدیک به 75 درصد سطح کره زمین را اشغال کرده اند یکی از توانمندی های بالقوه برای تولید مواد غذایی به شمار می آیند. 
حجتی تصریح کرد: براساس گزارش سازمان خواربار کشاورزی و ملل متحد (فائو) صید جهانی آبزیان به حدی رسیده است که با شیوه های کنونی مدیریت ذخایر نمی توان بیشتر برداشت کرد. از سوی دیگر تقاضا برای ماهی و دیگر مواد ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه جامع تحلیلی خبری اقتصاد پرس ]

دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد پرس]
[مشاهده در: www.eghtesadpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن