تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدابنده لو: اگر در تپانچه ۲۵ متر تمرین می کردیم، شانس بیشتری برای کسب سهمیه داشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی تپانچه گفت: اگر در تپانچه ۲۵ متر تمرین می کردیم و در این بخش هم در هند تیر می انداختیم، شانس بیشتری برای کسب سهمیه داشتیم.
سکینه خدابنده لو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اردوی تیم ملی تپانچه گفت: بعد از مسابقات کویت که متاسفانه سهمیه توزیع نشد، پس از 10 روز استراحت از 27 آبان اردوهای تیم تپانچه آغاز شد و تا 17 آذر ادامه داشت.
وی در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک در مسابقات هند گفت: ما در قسمت بانوان در کویت یک سهمیه گرفتیم که متاسفانه با لغو توزیع سهمیه این فرصت از دست رفت. 3 بانوی ملی پوش ما هر کدام 50 درصد شانس کسب سهمیه دارند. در بخش تپانچه بادی و 25 متر خفیف سه سهمیه توزیع می شود ولی متاسفانه ما بخش در 25 متر تمرین نداریم. در بخش آقایان هم احمدی رکوردهای خوبی داشته و در کویت در یک قدم کسب سهمیه بود.
مربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: کشورهای رقیب ما و کشورهای برتر دنیا مانند چین و کره جنوبی سهمیه گرفتند و بزرگترین حریف ما هند است و اگر به فینال برویم کسب سهمیه قطعی خواهد بود.
وی در ادامه افزود: متاسفانه چون در بخش تپانچه 25 متر فشنگ نداریم و فشنگ های ایرانی نیز پاسخگو نیست، این تمرینات را تعطیل کردیم. پیش از این قبل از هر مسابقه در این بخش تنها چند جلسه تمرین داشتیم اما در این ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن