تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813284831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدوارم شاهد تغییری در وضعیت نامساعد هنرمندان باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایران: مدیرعامل و جمعی از اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران به دیدار استاد عزت الله انتظامی رفتند.
محمد سریر، مجید رجبی معمار، ایرج راد، ابراهیم حقیقی و محمدرضا عبدالملکیان در این دیدار صمیمانه که در منزل عزت الله انتظامی صورت گرفت، ضمن آرزوی سلامت کامل برای عزت الله انتظامی و مجید انتظامی، به گفت و گو در خصوص شرایط کلی عرصه های هنری و مشکلات هنرمندان بازنشسته و پیشکسوت پرداختند.
انتظامی ضمن تشکر از حضور این هنرمندان، به عشق جوانان به تئاتر اشاره کرد و گفت: کار تئاتر از نظر اجرا، کار بسیار دشواری است. در زمان بازی در تئاتر علاوه بر تمرین های پیش از شروع اجرا، در فاصله میان اجراها نیز تمرین می کردیم که کار طاقت فرسایی بود. بازی در فیلم دشواری های تئاتر را ندارد و در صورت نیاز می توان فیلمبرداری هر صحنه را تکرار کرد. اما تئاتر نیاز به تمرکز بالا و کنترل کامل بر بدن دارد و تماشاگر به دقت بازیگر را زیر نظر دارد. همواره در پشت صحنه تئاتر و پیش از حضور روی صحنه به خود می لرزیدم. اما به خدا توکل می کردم و پس از رفتن به روی صحنه کنترل را در دست می گرفتم.
وی ادامه داد: خدا را شاکر هستم که ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه ایران ]

دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن