تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820969676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکوراسیون داخلی خانه تان را به 10 رنگ برتر پنتون برای سال 2016 بچینید


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: موسسه پنتون برای سال 2016 رنگ سال را انتخاب کرده است و علاوه بر آن برای این سال 10 رنگ پیشنهادی را ارائه داده است. شما می توانید برای داشتن یک دکوراسیون رنگی خانه تان را به این 10 رنگ بچینید.
دکوراسیون داخلی خانه تان را رنگی بچینیدقدرت رنگ ها تاثیر بسیاری در زیباتر کردن و حتی زشت کردن دکوراسیون خانه تان دارد. اگر می خواهید در سال 2016 یک دکوراسیون زیبا و متفاوت داشته باشید بهتر است خانه تان را به 10 رنگ برتر موسسه پینتون برای سال 2016 بچینید.  
رنگ زرد مایل به خردلی
رنگ زرد مایل به خردلیرنگ زرد پر رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای روشن کردن یک اتاق دلگیر و خسته کننده است. بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ زرد رنگ بنفش است. مانند این اتاق زیبا که دیوارها،پرده و رو تختی ترکیب رنگ زرد و بنفش است.  
رنگ قرمز مرجانی
رنگ قرمز مرجانیرنگ قرمز آتشین یک انتخاب عالی برای داشتن یک آشپزخانه مدرن، خاص و در عین حاب زیباست.  
رنگ سبز
رنگ سبزموسسه پنتون می گوید این رنگ سبز یکی از بهترین رنگ ها برای راهروی ورودی خانه است. این رنگ باعث می شود در بدو ورود به این راهرو شما حسی مانند قدم زدن در طبیعت داشته باشید.  
رنگ قهوه ای روشن
رنگ قهوه ای روشنرنگ قهوه ای روشن یکی از بهترین رنگ ها برای رنگ زمینه است. شما می توانید رنگ زمینه آشپزخانه تان را قهوه ای روشن انتخاب کرده و آن را با رنگ هایی مانند بنفش و سفید ترکیب کنید.  
رنگ خاکستری
رنگ خاکستریرنگ خاکستری یکی از بهترین انتخاب ها برای یک دکوراسیون خاص و زیباست. بهترین رنگ برای کامل کردن رنگ خاکستری رنگ بنفش ر.وشن یا یاسی است.  
رنگ آبی فیروزه ای روشن
رنگ آبی فیروزه ای روشنرنگ آبی فیروزه ای روشن یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک دکوراسیون آرام، زیبا و منحصر به فرد است. این رنگ را می توانید با رنگ سورمه ای و مشکی کامل کنید.  
رنگ هلویی
رنگ هلوییرنگ هلویی یا مرجانی یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که می خواهند دکوراسیون رنگی ولی در عین حال بدون رنگ داشته باشند. می توانید این رنگ را با رنگ فیروزه ای و سفید کامل کنید.  
رنگ صورتی کوارتز ( رنگ سال 2016 )
رنگ صورتی کوارتز ( رنگ سال 2016 )این رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و زیباست. این رنگ را می توانید با رنگ خردلی روشن و سفید کامل کنید.   
رنگ آبی روشن و آرام ( رنگ سال 2016 )
رنگ آبی روشن و آرام ( رنگ سال 2016 )این رنگ اتاق تان را به یک اتاق آرامش بخش و رنگی تبدیل می کند. همچنین این رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک اتاق خواب پسرانه و زیباست.  
رنگ آبی پررنگ و عمیق
رنگ آبی پررنگ و عمیقاین رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک اتاق رسمی و در عین حال رنگی است. بهترین رنگ برای تکمیل این رنگ، رنگ طوسی تیره است.  تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ   


دکوراسیون اتاق خوابدکوراسیون آشپزخانه
   زیر مجموعه: خانه و دکوراسیون دسته: چیدمان فضا 

بازدید: 55

منتشر شده در 1394/09/22  





1394/09/22
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن