تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای کسب 3 امتیاز به تبریز آمده‌ایم/خاطرات خوبی با تراکتورسازی دارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مظلومی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور: برای کسب 3 امتیاز به تبریز آمده‌ایم/خاطرات خوبی با تراکتورسازی دارم سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما نقاط قوت و ضعف تراکتورسازی را آنالیز کرده‌ایم و در بازی فردا تلاش می‌کنیم تا با علم به آن، این تیم را فلج کنیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر ساعت 08:44

خبرگزاری پانا+برای کسب 3 امتیاز به تبریز آمده‌ایم/خاطرات خوبی با تراکتورسازی دارم

  به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی خواهیم داشت. تراکتورسازی یکی از بهترین تیم‌های ایران است. تراکتور هواداران و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و به تازگی نیز مربی خوبی را به تیم خود آورده است که جا دارد من به آقای قلعه نویی بخاطر حضورشان در این تیم تبریک بگویم و غیر از بازی امروز و بازی جام حذفی برای آنها آرزوی موفقیت دارم.
وی ادامه داد: با گذشت چهارده هفته تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند. ما هم از تراکتورسازی شناخت خیلی خوبی داریم. آنها با اینکه در رتبه خوبی قرار ندارند اما تیم خوبی هستند. ما نقاط قوت و ضعف تراکتورسازی را آنالیز کرده‌ایم و در بازی امروز تلاش می‌کنیم تا با علم به آن، این تیم را فلج کنیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم.
سرمربی تیم استقلال تهران تأکبد کرد: ما برای کسب 3 امتیاز به تبریز آمده‌ایم. ما صدر جدول را به آسانی به دست نیاورده‌ایم که به راحتی هم از دست بدهیم. با توانایی که دو تیم دارند، انشالله امروز بازی زیبا و تماشاگرپسندی از آب دربیاید و مردمی که چه در ورزشگاه و چه در پشت تلویزیون این دیدار را تماشا می‌کنند، از دیدن آن لذت ببرند.
وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما خرسندنیا و مجیدی را که مصدوم هستند، به همراه خود به تبریز نیاورده‌ایم اما بازیکن محروم نداریم و در بین ذخیره‌ها هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می‌توانیم از آنها در بازی امروز استفاده کنیم.
مظلومی در مورد تغییر احتمالی در تاکتیک تراکتورسازی بیان داشت: مربی با یک یا دو روز کار کردن نمی‌تواند ارنج تیم خود را تغییر دهد ولی از لحاظ روحی و روانی می‌تواند تاثیرگذار باشد. با این حال احتمال دارد قلعه نویی تغییرات اندکی در ارنج تیم خود داشته باشد.
وی اذعان داشت: خیلی خوشحالم که به تبریز آمده‌ام، چون خاطرات خوبی با تراکتورسازی دارم و با این سفر آنها برایم زنده شد. سال‌های خوبی با تراکتورسازی داشتم و با این تیم به تیم ملی راه پیدا کردم و طی دو سال بازی در تراکتورسازی مردم بسیار استقبال کرده‌اند.
سرمربی استقلال در مورد خاطراتش با تراکتورسازی یادآور شد: در زمان حضورم در تراکتور به عنوان چهارم لیگ دست یافتم و بهترین تیم شهرستانی شدیم و همچنین با شکست مقابل ملوان در جام حذفی نایب قهرمان شدیم.
وی در مورد شرایط آب و هوایی و سرمای شدید تبریز و احتمال بارش برف در بازی امروز اذعان داشت: سرما این روزها در همه شهرها وجود دارد و تهران هم چند درجه‌ای سرد شده است. بارش برف و باران رحمت الهی است و امیدواریم بارش برف و باران زیاد باشد اما دوست داریم شرایط طوری باشد که مردم بیایند و از بازی استقبال کنند.
مظلومی در خصوص اینکه قلعه نویی از استقلال شناخت خوبی دارد بیان داشت : صد در صد تراکتورسازی از ما شناخت خواهد داشت. قلعه نویی با این تیم کار کرده است و آشنایی کاملی با این تیم دارد و نمی‌توان این مساله را پنهان کرد. آنها قطعا نسبت به ما شناخت دارند ولی ما هم امیدواریم برنامه‌هایی که برای این بازی داریم، توسط بازیکنانم به خوبی پیاده شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خاتمه کیفیت بازی‌ها، نتایج تیم ملی، حاشیه‌ها، تعطیلی‌های لیگ برتر و برگزاری آن در روزها و ساعات نامناسب هفته را از عوامل استقبال کم هواداران از بازی‌های لیگ برتر در فصل جاری دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن