تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام ۴۰وقف جدید درهمدان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه امسال ۴۰ وقف جدید در همدان انجام شده است، گفت: بزرگترین و مهمترین وقف ها در همدان برای اقامه عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام رضا (ع) است.

به گزارش تسنیم ، حجت الاسلام محمد کاروند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان اظهار داشت: امسال 40 وقف جدید در استان همدان انجام شده که بهترین وقف های امسال در حوزه سلامت، ترویج قرآن، روضه خوانی و ازدواج آسان است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه داشتن وصیت نامه برای هر مسلمانی واجب است، تصریح کرد: در احادیث تاکید بسیاری بر داشتن وصیت نامه برای مسلمانان شده و هر فردی می تواند یک سوم از مال خود در وصیت ‍ نامه وقف کند.

کاروند گفت: یکی از اقدام های مهم اوقاف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش است که در این راستا اداره اوقاف با شفافیت در اجرای نیت واقفان تلاش دارد.

وی گفت: وقف یکی از اعمالی است که پرونده آن بسته نمی شود و تا مادامی که سود آن به مردم برسد، ثواب آن در پرونده اعمال انسان ثبت می شود.

مدیر کل اوقاف و ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

شنبه ، ۲۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن