تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر پورحیدری در مورد تقابل با قلعه نویی


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: قلعه نویی مربی باهوشی است که کارش را بلد است اما از طرفی استقلال هر جا که می رود همه انتظار برد دارند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور پورحیدری در گفت وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از بازی با تراکتورسازی و پیوستن امیر قلعه نویی به جمع سرخپوشان تبریزی و رویارویی مظلومی با وی صحبت های زیر را انجام داد.
*: شرایط استقلال قبل از بازی با تراکتورسازی چطور است؟
به نظرم تیم خوب تمرین می کند و در این هفته هم با وجود مشکلاتی مثل بارش برف تمرینات پیگیری شد. برنامه ریزی خوبی انجام شده و هم صبح و هم عصر تمرین می کنیم. هرچند بازیکنان تیم ملی امید هم به ما اضافه شدند و خوشبختانه روزبه چشمی هیچ آسیب دیدگی ندارد ولی از سوی دیگر میثم مجیدی را از دست داده ایم و نمی توانیم در این مسابقه استفاده کنیم.
*: بازی را چطور می بینید؟
واقعا بازی سختی در پیش داریم.تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است که نفرات بسیار خوبی هم دارد. آنها هواداران پرشوری دارند و حالا یک مربی باهوش هم به جمع آنها اضافه شده و کار سخت تر شده است. استقلال هر جا برود مدنظرش برد خواهد بود و همه این انتظار را دارند. من فکر می کنم با تمریناتی که انجام دادیم بازی بسیار خوبی را در پیش خواهیم داشت.
*: رویارویی قلعه ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
نظر پورحیدری در مورد تقابل با قلعه نویی






شنبه ، ۲۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن