تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821179880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق بازنشستگان صنعت فولاد چه شد؟/ سخنگوی دولت: ماهی ۱۶۰ میلیارد تومان تنخواه می دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حقوق بازنشستگان صنعت فولاد چه شد؟/ سخنگوی دولت: ماهی ۱۶۰ میلیارد تومان تنخواه می دهیم جامعه > مشکلات مردم - محمدباقر نوبخت توضیح داد چرا برخی از ماهها، حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور به تعویق می افتد و دیون بازنشستگان فولاد چطور پرداخت خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعداد زیادی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم که پیداست از بازنشستگان یا خانواده های آنها هستند کامنت گذاشته اند که چرا حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور با تاخیر پرداخت می شود.
این سئوال را در نشست خبری هفته گذشته نوبخت، سخنگوی دولت پرسیدیم. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص پرداخت دیون بازنشستگان فولاد توضیح داد: از سالهای پیش اختلافی درباره مدیریت این صندوق وجود دارد. در بند ف تبصره 3 قانون بودجه سال 94 مطرح شد که همه سهام و مطالبات این صندوق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شود و از محل فروش سهام دیگر کارخانجات، فاصله مطالبات این صندوق داده شود.
او گفت: اختلاف نظری بین وزارت دارایی و تعاون در مقدار این مطالبات وجود دارد که به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ماموریت داده شد تا بین آنها حَکمیت کند که این اختلاف رفع شود. چند جلسه تشکیل شد و الان در مرحله صورتجلسه هستیم. بازنشستگان فولاد از این صندوق که الان خالی است باید حقوق بگیرند، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت مربوطه از یک محلی به صورت تنخواه، این را پرداخت می کنند.
سخنگوی دولت در پایان توضیحاتش درباره این موضوع گفت: از شهریور ماه که مسئله به سازمان واسپاری شد، هر ماه بالغ بر 160 میلیارد تومان حقوق عزیزان را پرداخت می کنیم تا انشالله این سهام کلا منتقل به صندوق شود و این صندوق کار را به صورت خودکفا ادامه دهد. تخلفی صورت نگرفته و اختلافات حقوقی برطرف می شود.  
۴۵۲۳۱  

کلید واژه ها: محمدباقر نوبخت - مشکلات خوانندگان - بازنشستگی -




شنبه 21 آذر 1394 - 08:57:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن