تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود بیش از ۲میلیون زائر به مشهد | اسکان ۶۳۴۷۳ زائر پیاده | وضعیت اماکن اقامتی


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: هرچه به روز شهادت امام هشتم شیعیان نزدیک تر می شویم تعداد زائران قبله هشتم شیعیان بیشتر می شود و مهمانان ویژه نیز خود را به قافله عزاداران رضوی و نبوی می رسانند.
همزمان با ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و دو میوه دل ایشان؛ امام حسن مجتبی(ع) و علی بن موسی الرضا(ع) ، مشهد الرضا(ع) طبق سنت هرساله میزبان عاشقان و زائران پیاده رضوی است.
آشنایی با آستان قدس رضوی

در این میان از مدت ها قبل دستگاه های مختلف در استان خراسان رضوی آماده میزبانی و پذیرایی از زائران حرم منور رضوی بوده اند.
لحظه به لحظه بر آمار تعداد زائرانی که از مجاری مختلف خود را به مشهد الرضا(ع) می رسانند، افزوده می شود و طبق اخباری غیررسمی در حال حاضر جمعیت زائران حاضر در مشهد مقدس به مرز سه میلیون نفر رسیده است.
ورود بیش از 2میلیون زائر به مشهدمقدس/ 74هزار زائر پیاده در راه مشهد الرضا(ع)
در همین زمینه، معاون امور زائران استانداری خراسان رضوی به تسنیم اظهار داشت: از 26 صفر تا صبح امروز 2میلیون و 195هزار زائر وارد مشهد مقدس شده اند.
محمد حسن واحدی به تعداد زائران پیاده ورودی به مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: تا صبح امروز نیز 70هزار زائر پیاده وارد مشهد شده و 74هزار زائر پیاده در مسیرهای مواصلاتی به سمت مشهد مقدس در حرکت هستند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری ... [ مشاهده متن کامل خبر در همشهری آنلاین ]
ورود بیش از ۲میلیون زائر به مشهد | اسکان ۶۳۴۷۳ زائر پیاده | وضعیت اماکن اقامتی






جمعه ، ۲۰آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن