تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815414443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای جداسازی مدارس و اختصاصی شدن آنها باید مطالعات دقیقی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی: برای جداسازی مدارس و اختصاصی شدن آنها باید مطالعات دقیقی کرد رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی گفت:بیشتر علائق رشته ای دانش آموزان در دوران مدرسه شکل می گیرد از این رو برای جداسازی مدارس و اختصاصی شدن آنها مطالعات دقیقی کرد.
۱۳۹۴ جمعه ۲۰ آذر ساعت 09:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، خسرو قبادی در برنامه پیشخوان خبر شب گذشته 19 آذر ماه گفت: در حال حاضر تنها معیاری که دانش آموزان بر اساس آن رشته تحصیلی خود را انتخاب می کنند، اشتغال و بازار کار است از این رو دانش آموزان به سمت رشته هایی هدایت می شوند که بازار کار مناسب دارد.

 

قبادی نقش و جایگاه ویژه و مهم رشته علوم انسانی درکشور را یادآور شد و اظهار داشت: بیشتر علائق رشته ای دانش آموزان در دوران مدرسه شکل می گیرد از این رو برای جداسازی مدارس و اختصاصی شدن آنها مطالعات دقیقی کرد.

  رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی افزود: علاوه بر اینکه مطالعات باید به روز باشد و از تاریخ آن نگذشته باشد، نتیجه مطالعات باید در اختیار مراکز پژوهشی قرار گیرد تا نظرات تکمیلی خود را ارائه کنند و آموزش و پرورش با بهره مندی از دیدگاه مفاخر و صاحبنظران رشته علوم انسانی دریابد اقداماتش به نفع آموزش و پرورش و دانش آموزان خواهد بود یا خیر؟!













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن