تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812868526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندانی آزاد‌شده از چنگ داعش: خلبان اردنی زنده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: زندانی آزاد‌شده از چنگ داعش: خلبان اردنی زنده است
یکی از زندانیان آزاد شده از چنگ گروه تروریستی «داعش» مدعی شد که فیلم سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش ساختگی بوده و او هم اکنون در زندان داعش بسر می‌‌برد.
آفتاب : «ابراهیم الشمر» دروازبان تیم «الفتوة» سوریه و دروازبان سابق تیم ملی این کشور که مدتی پیش از زندان «العکیرشی» گروه تروریستی «داعش» در شهر «رقه» سوریه آزاد شده است، مدعی شد که «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی در چنگ داعش «زنده» است.


وبگاه خبری تلویزیون «روسیا الیوم» ظهر امروز (پنج‌شنبه) نوشت: وبگاه خبری «کلناء شرکاء» وابسته به معارضان سوری در مصاحبه با الشمری به نقل از وی تاکید کرد که به هنگام خروجش از زندان، الکساسبه زنده بود.


الشمری که می‌گوید به دستور مستقیم «ابوبکر البغدادی» سرگرده داعش از زندان آزاده شده است، تاکید کرد: یک ماه بعد از انتشار فیلم سوزاندن خلبان اردنی، از زندان العکیرشی رقه آزاد شدم. وقتی آزاد شدم، الکساسبه زنده بود.


به گزارش فارس، معاذ الکساسبه خلبان اردنی جنگنده اف۱۶ بود که هواپیمایش به سبب نقص فنی در تاریخ دسامبر ۲۰۱۴ سقوط کرد اگرچه داعش مدعی است هواپیمای وی را هدف قرار داده و سرنگون کرد. داعش وی را در حوالی رقه در سوریه به اسارت خود درآورد و ماه ژوئیه سال گذشته فیلم زنده زنده سوزاندنش را منتشر کرد.




تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن