تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814609670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار عزت الله سلیمانی در مرغملک


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید عزت الله سلیمانی از شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری امروز در مرغملک برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم بزرگداشت شهدای روستای مرغملک و چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام و مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها شهید عزت الله سلیمانی، امروز پنجشنبه 19 آذر 94 از ساعت 14 در مسجد جامع امام صادق علیه السلام روستای مرغملک زادگاه این شهید بزرگوار برگزار می گردد.
به گزارش بسیج، سردارشهید عزت الله سلیمانی، فرمانده گردان تکاور حضرت امیر علیه السلام از تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) و از مدافعین حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بود که به عنوان مامور مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه با نیروهای تکفیری مبارزه می کرد.
پیکر این شهید عزیز، ۱۲ آبان وارد استان شد و ۱۳ آبان در تظاهرات عظیم استکبارستیزی بر روی دستان مردم شهید پرور چهارمحال وبختیاری تشییع و سپس در گلزار شهدای زادگاهش (مرغملک) به خاک سپرده شد.
گفتنی است: در سال 91 نیز شهید علی عسگری طاقانکی در سن 29 سالگی در سوریه و در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) به عنوان نخسین شهید مدافع حرم از این استان و کشور، به درجه رفیع شهادت نائل گشت. [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار عزت الله سلیمانی در مرغملک






پنجشنبه ، ۱۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن