تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع بزرگ «لبیک یا رسول الله» در مسجد جامع ماسال برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: تجمع بزرگ «لبیک یا رسول الله» امشب (۱۸ آذر) در مسجد جامع ماسال برگزار می شود.
حمید رحیمی، رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت فرا رسیدن رحلت جانگداز حضرت محمد(صلی الله علیه وآله وسلم) اظهار کرد: امشب(18آذر) همزمان با فرا رسیدن شب 28 صفر تجمع بزرگ «لبیک یا رسول الله» در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه امشب بعد از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع این شهرستان برگزار می گردد، افزود: قاری این محفل حاج حسین رفیعی یکی از قاریان بین المللی است.
رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال با بیان اینکه در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عطرآگین کردن فضای جامعه با تلاوت قرآن، برپایی اینگونه محافل لازم و واجب است، گفت: هدف اصلی از دعوت قاریان بین المللی ایجاد شوق و انگیزه در مردم و بخصوص جوانان است.
رحیمی با اشاره به برگزاری مراسم رحلت حضرت رسول (صلی الله علیه وآله وسلم) ، امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) در بقاع شاخص این شهرستان، تصریح کرد: مسابقه دو میدانی حرم تا حرم همزمان با هفته وقف در ماسال برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از از خیران، خادمان و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
تجمع بزرگ «لبیک یا رسول الله» در مسجد جامع ماسال برگزار می شود






چهارشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن