تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت ۵۳ نفر از گردانندگان سايت‌هاي حامي تروريست‌هاي داعش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازداشت ۵۳ نفر از گردانندگان سايت‌هاي حامي تروريست‌هاي داعش
کد خبر: ۵۵۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ - 09 December 2015


رئيس پليس فتاي نيروي انتظامي از دستگيري ۵۳ نفر از گردانندگان سايت‌هاي حامي داعش خبر داد.

به گزارش جوان، سيدكمال هاديانفر در نشست خبري روز گذشته گفت: در هشت ماهه امسال 132 سايت تروريستي داعش كه از اقدامات تروريستي در حاشيه مرز حمايت مي‌كردند، شناسايي شدند.

وي ادامه داد: در يك‌سال و هشت ماهه گذشته، 285 سايت حامي داعش شناسايي شدند كه از اين تعداد، 180 مورد مربوط به خارج از كشور و 34 مورد نيز غيرفعال شده بود.

وي افزود: در اين زمينه، 53 نفر از گردانندگان اين سايت‌ها دستگير شدند كه غالباً در حاشيه مرز يا در استان‌هاي مرزي قرار داشتند.

رئيس پليس فتاي ناجا همچنين از دستگيري عامل انتشار شايعه حمله تروريستي داعش در ۲۰ آذر خبر داد و گفت: اخيراً در فضاي مجازي و خصوصاً شبكه موبايلي تلگرام اخباري مبني بر مصاحبه سردمداران گروه تروريستي داعش با شبكه تلويزيوني «سي. ان. ان» منتشر شده بود كه در آنها تاريخي را به عنوان حمله به ايران ذكر كرده بودند و در ادامه نيز نقل قولي از يكي از سرداران ارشد سپاه در پاسخ به اين حملات منتشر شده بود كه با بررسي پليس عامل انتشار اين شايعه كه در يكي از استان‌هاي شمالي بود در كمتر از 24 ساعت شناسايي و دستگير شد، در تحقيقات از وي مشخص شد اين فرد بدون هيچ انگيزه تروريستي اقدام به انتشار اين شايعه كرده است. وي در پايان گفت: خوشبختانه تاكنون هيچ حمله جدي در فضاي سايبري از سوي داعش عليه ايران انجام نشده است. 

وي درباره فيلترينگ تلگرام هم گفت: با توجه به اينكه بيشترين كاربران تلگرام ايراني هستند، اين شركت بايد مطابق قانون اقدام به انتقال سرورهاي خود به داخل خاك ايران كند، هر چند اين شركت به بهانه تحريم ايران، از اين خواسته سر باز زده است. 

سردار هاديان‌فر استان تهران را در وقوع جرائم اينترنتي در رتبه نخست خواند و گفت: بعد از تهران، استان‌هاي فارس، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي و اصفهان در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند و كمترين ميزان جرائم اينترنتي نيز در استان‌ ايلام و كيش است.

وي گفت: پليس فتا در طول چهار سال فعاليت خود موفق شده است بيش از 48 هزار سايت مجرمانه را در حوزه ترويج فساد و فحشا، فروش اجناس ممنوعه، فروش مواد مخدر، شرط‌بندي و قماربازي، همسريابي و فالگيري و ... شناسايي و با مجرمان اين فضا برخورد كند.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن