تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820534385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیش به سرزمین نمونه گردشگری حلال تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: باتوجه به توافق هسته ای و پیش بینی لغو تحریم های غرب، گسیل سرمایه گذاران خارجی امیدوار و مشتاق به کار در سرزمین ایران قابل انتظار خواهد بود. در این میان، همه مناطق آزاد ایران بر حسب مزیت های خاصی که دارند می توانند در جذب سرمایه گذاران خارجی موفق باشند و به دروازه ورود سرمایه به سرزمین اصلی تبدیل شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در میان هفت منطقه آزاد کشور، جزیره کیش با ظرفیت ها و پتانسیل هایی که دارد، به طور قطع در سال های پیش رو، آمادگی بیشتری برای پذیرش سرمایه گذاران خارجی و به ویژه ایرانیان خارج از کشور خواهد داشت .
کیش هم اکنون مهمترین منطقه گردشگری ایران است و در قیاس با مناطق آزاد دیگر، جذابیت بیشتری برای گردشگری دارد. به همین دلیل کانون توجه و استقبال سرمایه گذاران در حوزه اجرای پروژه های مختلف گردشگری شده است .
به گفته دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، گردشگری، پشتیبانی از سکوهای نفتی و گازی و حفاری و عملیات دریایی و بهره مندی از منطقه آزاد مالی، مزیت نسبی منطقه آزاد کیش در قیاس با دیگر مناطق آزاد کشور است .
بنابراین هیچ منطقه ای همچون جزیره کیش برای توسعه صنعت توریسم و گردشگری در ایران پساتحریم، پتانسیل و ظرفیت بالا ندارد. این جزیره با موقعیت طبیعی خاص خود و بستر مناسب و زیرساخت های مطلوبی که در همه این سال ها در آن ایجاد شده است، این قابلیت را دارد تا به خوبی سرمایه های خارجی را به خود جذب کند .
رئیس جمهوری چندی پیش در یکصد و نوزدهمین نشست ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]
کیش به سرزمین نمونه گردشگری حلال تبدیل شود






چهارشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن