تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820279920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز پنجمین اجلاس قلب آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آغاز پنجمین اجلاس قلب آسیا


پنجمین اجلاس قلب آسیا با سخنرانی نخست وزیر پاکستان صبح امروز در اسلام آبادآغاز شد. وزیر امور خارجه کشورمان عصر دیروز برای شرکت در این کنفرانس به پاکستان رفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما از اسلام آباد،  اجلاس قلب آسیا با حضور وزرای امورخارجه و نمایندگان 31 کشور عضو و حمایت کننده و همچنین 11  نهاد بین المللی، با هدف بررسی راه های تقویت همکاری ها در منطقه قلب آسیا وهمچنین ایجاد صلح و پیشرفت در افغانستان برگزار می شود. قرار است وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان دومین سخنران در این اجلاس سخنرانی کند. آقای ظریف همچنین قرار است در حاشیه این اجلاس امروز با نخست وزیر پاکستان ، رئیس جمهور افغانستان و وزرای خارجه چین و هند دیدار و گفتگو کند.
آقای ظریف عصر دیروز در بدو ورود به فرودگاه" بی نظیر بوتو" اسلام آباد تصریح کرد: این کنفرانس ابتکاری برای افزایش همکاری های منطقه ای در جهت تقویت ثبات در قلب آسیا به ویژه افغانستان است.
آقای ظریف عصر دیروز در بدو ورود به فرودگاه" بی نظیر بوتو" اسلام آباد

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه کشورهای مختلف منطقه پروژه ها و طرح های مختلفی را برعهده دارند افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به اهمیت موضوع آموزش پروژه های اعتماد سازی در این زمینه را برعهده دارد .
آقای ظریف گفت: در این کنفرانس کشورهای مختلف در خصوص اقدامات خود در زمینه مسئولیتشان در منطقه گزارش ارائه خواهند کرد و ایران نیز در این کنفرانس در خصوص اقدامات منطقه ای خود به ویژه در حوزه آموزش گزارشی را ارائه خوهد کرد. وزیر امور خارجه کشورمان دیشب نیز با همتایان پاکستانی ، تاجیکستانی و افغانستانی خود در اسلام آباد دیدار و بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در تحولات مثبت منطقه تاکید کرد. اولین اجلاس قلب آسیا  سال 2011 در استانبول ترکیه برگزار شد. این اجلاس در سال های بعد در کشورهای افغانستان، قزاقستان و چین برگزار شد.
اجلاس قلب آسیا در افغانستان

کارشناسان سیاسی معتقدند برگزاری این کنفرانس در اسلام آباد  فرصتی مناسب برای پاکستان خواهد بود تا روابط خود با کشورهای همسایه را بیش از پیش بهبود بخشد.


چهار شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن