تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821068369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدارهای حاشیه ای ظریف در پاکستان + ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دیدارهای حاشیه ای ظریف در پاکستان + ویدئو


وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در پنجمین کنفرانس قلب آسیا به پاکستان رفته است با همتایان پاکستانی ، تاجیکستانی و افغانستانی خود دیدار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزار صدا و سیما، وزیر امور هارجه کشورمان در دیدار با همتایان پاکستانی و تاجیکستانی خود، ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در تحولات مثبت منطقه بر گسترش روابط اقتصادی و سیاسی کشورهای منطقه غرب آسیا در جهت گسترش صلح و ثبات در منطقه تاکید کرد.
دیدارهای حاشیه ای ظریف در پاکستان

وزیران امور خارجه پاکستان و تاجیکستان نیز با اشاره به اهمیت حضور مثبت ایران در تحولات منطقه خواستار گسترش روابط دوجانبه شدند.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در دیدار صلاح الدین ربانی همتای افغانستانی خود گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از دولت وحدت ملی افغانستان حمایت کرده و حمایت خواهد کرد.
آقای ظریف همچنین به موضوع برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی میان دو کشور اشاره کرد و گفت: با برگزاری این کمیسیون قادر خواهیم بود موضوع های مورد علاقه دو کشور را بطور مشترک دنبال کنیم.
وی همچنین به دستور سال جاری رهبر معظم انقلاب مبنی بر ثبت نام بیش از 300 هزار دانش آموز افغانستانی در مدارس ایران که والدین آنها به طور غیر قانونی وارد ایران شده اند، اشاره کرد و این موضوع را نشانه عمق همکاری های میان دو کشور همسایه توصیف کرد.
صلاح الدین ربانی نیز در این دیدار، با قدردانی از مشارکت ایران در کنفرانس قلب آسیا، گزارشی از روند مذاکرات صلح در افغانستان ارائه  و از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از دولت وحدت ملی کابل تشکر کرد.
وزیر امور خارجه افغانستان همچنین بر ضرورت افزایش رفت و آمد مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کرد و خواستار توسعه همکاری دو کشور به ویژه در زمینه های اقتصادی و مبارزه با تروریسم و افراط گرایی شد.  پنجمین کنفرانس قلب آسیا به منظور ایجاد صلح و پیشرفت افغانستان امروز با حضور 14 کشور منطقه ای و 17 کشور حمایت کننده و 11 نهاد بین المللی در اسلام آباد برگزار می شود.
آقای ظریف عصر دیروز در بدو ورود به فرودگاه" بی نظیر بوتو" اسلام آباد تصریح کرد: این کنفرانس ابتکاری برای افزایش همکاری های منطقه ای در جهت تقویت ثبات در قلب آسیا به ویژه افغانستان است.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه کشورهای مختلف منطقه پروژه ها و طرح های مختلفی را برعهده دارند افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به اهمیت موضوع آموزش پروژه های اعتماد سازی در این زمینه را برعهده دارد.
آقای ظریف در بدو ورود به اسلام آباد

آقای ظریف گفت: در این کنفرانس کشورهای مختلف در خصوص اقدامات خود در زمینه مسئولیت خود در منطقه گزارش ارائه خواهند کرد.
وزیر امور خارجه با اشاره به همکاری ایران با کشورهای افغانستان در تمام زمینه ها گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز در این کنفرانس در خصوص اقدامات منطقه ای خود به ویژه در حوزه آموزش گزارشی را ارائه خوهد کرد.
آقای ظریف همچنین گفت: در این این کنفرانس برای همکاری ها در جهت پیشبرد امنیت و صلح در منطقه که با خطر افراط گرایی و تروریسم و به ویژه مواد مخدر روبروست مذاکرات صورت خواهد گرفت .
وزیر امورخارجه کشورمان امروز در حاشیه «کنفرانس قلب آسیا»  با وزیر امورخارجه چین و هند نیز دیدار خواهد کرد.
آقای ظریف همچنین با رئیس جمهور افغانستان و نخست وزیر پاکستان دیدار خواهد کرد.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن