تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814589639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افسانه بایگان جدیدترین بازیگر «پریا»


واضح آرشیو وب فارسی:شفاف: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پریا» گفت: پانزده درصد از «پریا» مقابل دوربین حسین سهیلی زاده رفته است و در حال حاضر عوامل در لوکیشنی واقع در شهرک چشمه مشغول تصویربرداری هستند.
فارس:«اسماعیل عفیفه» تهیه کننده سریال «پریا»گفت: تاکنون حدود پانزده درصد از «پریا» مقابل دوربین حسین سهیلی زاده رفته است و در حال حاضر عوامل در لوکیشنی واقع در شهرک چشمه مشغول تصویربرداری هستند.
وی ادامه داد: تدوین این سریال نیز به صورت همزمان انجام می شود و افسانه بایگان جدیدترین بازیگری است که به سریال پیوسته است.
سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.
در خلاصه داستان این سریال آمده است:کیوان جوانی است که عاشق دخترخاله اش پریا می شود و این دو بعد از مشکلات فراوان با یکدیگر ازدواج می کنند و ماجراهایی در ادامه سریال وجود دارد که داستان آن را رقم می زند.
از بازیگران این سریال می توان به: لادن مستوفی، محمود پاک نیت، هادی قمیشی، عمار تفتی، امیرحسین آرمان، امیررضا دلاوری، کمند امیر سلیمانی، رامتین خداپناهی و افسانه بایگان اشاره کرد.
از دیگر عوامل سریال «پریا» می توان به مدیر تصویربرداری: محمد افسری، نویسنده: سعید فرهادی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نگاه ترکی، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، طراح ... [ مشاهده متن کامل خبر در شفاف ]

چهارشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شفاف]
[مشاهده در: www.shafaf.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن