تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815182771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ترامپ» منع ورود مسلمانان به امريكا را خواستار شد!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: «ترامپ» منع ورود مسلمانان به امريكا را خواستار شد!
در پي حمله مرگبار هفته پيش در كاليفرنيا، دونالد ترامپ، نامزد انتخابات مقدماتي حزب جمهوريخواه خواستار توقف «كامل» ورود مسلمانان به امريكا شده است؛ اظهاراتي كه با انتقاد كاخ سفيد و بعضي از رقباي ترامپ مواجه شد.
در پي حمله مرگبار هفته پيش در كاليفرنيا، دونالد ترامپ، نامزد انتخابات مقدماتي حزب جمهوريخواه خواستار توقف «كامل» ورود مسلمانان به امريكا شده است؛ اظهاراتي كه با انتقاد كاخ سفيد و بعضي از رقباي ترامپ مواجه شد.
ترامپ مدعي شد نظرسنجي‌ها نشان دهنده «نفرت» مسلمانان از امريكاست كه مي‌تواند امريكا را به خطر اندازد. او افزود: مرزها بايد تا زماني كه نمايندگان كشور ما دريابند مشكل چيست، بسته بماند. كاخ سفيد به سرعت در بيانيه‌اي از اظهارات ترامپ انتقاد كرد و آن را «خلاف ارزش‌هاي جامعه امريكا» و مغاير با منافع امنيتي كشور خواند. هفته پيش يك زوج كه تصور مي‌شود به افراط كشيده شده بودند در يك مجتمع بهزيستي در جنوب كاليفرنيا به روي كارمندان آتش گشودند و ۱۴ نفر را كشتند. به گزارش بي. بي. سي در بيانيه‌اي كه ترامپ دوشنبه شب در اختيار خبرنگاران گذاشت آمده است: داده‌هاي مؤسسات نظرسنجي مثل «مركز سياست امنيتي» نشان داده شمار قابل توجهي از مسلمانان احساساتي آميخته به نفرت از امريكا دارند.  او گفت: «بدون مشاهده داده‌هاي نظرسنجي‌ها، بر همگان روشن است كه اين نفرت وراي فهم است. اينكه اين نفرت از كجا مي‌آيد و چرا، بايد مشخص شود.»‌ او افزود: تا زماني كه نتوانسته‌ايم اين مشكل و خطرات ناشي از آن را تعريف و درك كنيم، كشور ما نمي‌تواند قرباني حملات هولناك كساني باشد كه فقط به «جهاد» اعتقاد دارند و از عقلانيت يا حرمت به جان افراد به دور هستند. سخنگوي ترامپ در پاسخ به اين سؤال نشريه «هيل» كه آيا پيشنهاد او شامل مسلمانان امريكايي است كه هم اكنون در خارج به سر مي‌برند، گفت: «آقاي ترامپ مي‌گويد همه.» در همين حال بن كارسون رقيب ترامپ در حزب جمهوريخواه به فاصله كوتاهي پس از ترامپ گفت كه همه بازديدكنندگان از امريكا بايد «در دوران اقامتشان نام خود را ثبت كنند و تحت نظر باشند» اما سخنگوي او افزود: «ما طرفدار برخورد گزينشي با مذهب افراد نيستيم و نخواهيم بود.»  ليندزي گراهام از ديگر نامزدهاي رقابت‌هاي مقدماتي حزب جمهوريخواه براي انتخابات رياست جمهوري سال آينده، همقطارانش را ترغيب كرد اظهارات ترامپ را محكوم كنند. جب بوش فرماندار سابق فلوريدا نيز گفت كه ترامپ «دچار اختلال مشاعر است. پيشنهادهاي سياستگذاري دونالد ترامپ را نبايد جدي گرفت.»










تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن