تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806824379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمتگزار در دیدار با سرمایه گذاران آلمانی:جزئیات کامل طرح پرورش شتر به استانداری ارائه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: خدمتگزار در دیدار با سرمایه گذاران آلمانی:جزئیات کامل طرح پرورش شتر به استانداری ارائه شود استان‌ها > خراسان جنوبی - خراسان نوشت:استاندار خراسان جنوبی روز گذشته در دیدار با سرمایه گذاران طرح پرورش شتر در خوسف با اشاره به تعامل سازنده در جذب سرمایه گذاران در همه مناطق گفت: در این راستا ستاد جذب سرمایه گذار در استان تشکیل شده و آمادگی هر نوع کمک برای اجرای این طرح را داریم.

«خدمتگزار» خواستار ارائه کامل جزئیات به صورت مکتوب و حالت کتابچه به استانداری شد و افزود:سرمایه گذاران باید حسن نیت خود را با آوردن سرمایه و شروع کار قدم به قدم نشان دهند و بعد از آن هر نوع کمکی از سوی استان انجام می شود.
وی از سرمایه گذاران آلمانی خواست سرمایه های خود را در بانک های استان سپرده گذاری کنند که در این زمینه سرمایه گذاران بانک ملی را معرفی کردند.
یکی از این سرمایه گذاران آلمانی هم با بیان این که بر اساس تحقیقات بین المللی برای پرورش شتر به ازای هر نفر شتر یک هکتار زمین نیاز است گفت: برای پرورش 5 هزار نفر شتر و فرآوری لبنی آن نیاز به 5 هزار هکتار زمین است. «گرهارد رودنیک» افزود: این زمین فقط برای نگهداری و پرورش شتر نیست و در آن جا قرار است اقدام به کاشت علوفه های مورد نیاز برای تعلیف دام ها شود.
به گفته وی، در حال حاضر 5 زمین در مناطق خوسف، خور و سرچاه عماری انتخاب و به ستاد جذب سرمایه گذار پیشنهاد شده و امید است پس از استعلامات زمین نهایی مشخص و کار به زودی شروع شود.
وی ادامه داد: در صورت تسهیل در روند کار علاوه بر سرمایه گذاری در این استان از دیگر سرمایه گذاران آلمانی برای همکاری و سرمایه گذاری دعوت می شود. به گفته وی، این پروژه توسط 3 شریک که 2 نفر آن ها آلمانی (گرهارد رودنیک، هارتموت شیلر) و یک نفر از بومیان استان است (صغری کلنگی خواه) اجرا می شود.
وی با بیان این که منتظر جواب استعلامات زمین هستیم از استاندار درخواست تسهیل روند اجرای کارها را کرد و افزود: به دنبال انجام کارهای تحقیقاتی با دانشکده کشاورزی و استفاده از تحقیقات آن ها هستیم.
به گفته وی، اجرای این پروژه نسبت به پروژه های اجرا شده در دیگر کشورها بسیار کوچک است اقدامات کارشناسی زیادی انجام گرفت و خوسف به علت آب و هوا و وجود اراضی مستعد انتخاب شدو امید است با اجرای این پروژه، پروژه بعدی که پرورش گاو است نیز در این استان اجرایی شود. فرماندار خوسف هم با اشاره به نبود مشکل تامین زمین در خوسف افزود: شبکه برق تا نزدیک زمین مورد نظر پیش رفته است و برای اجرای طرح نیاز به 5.7 لیتر آب در ثانیه است که با توجه به قرار داشتن زمین در دشت های مستعد با همکاری آب منطقه ای مشکل آب این پروژه حل می شود.

کلید واژه ها: استان خراسان جنوبی -




سه شنبه 17 آذر 1394 - 17:40:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن