تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن زخم خورده با عملیات پیچیده به دنبال تخریب باورهای جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت:دشمن زخم خورده با عملیات پیچیده به دنبال تخریب باورهای جوانان بوده و همواره با توطئه های مختلف نظام اسلامی را تهدید کرده است .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در همایش روحانیون شیعه و سنی در نقده اظهار کرد: فرهنگ شهادت با مردم نقده عجین شده و به تبع عمر انقلاب اسلامی این فرهنگ در نقده تمدید می شود .

وی با بیان اینکه به برکت خون شهداء در مقابل فتنه های تجزیه طلبان و هجمه ها نظامی دشمنان 8 سال مقاومت کردیم، افزود: امروز نیز توانستیم تحریم های اقتصادی را پشت سر گذاشته و در مقابل قتل عام فرهنگی هم ایستادگی کنیم .

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا گفت: این نامه حاوی همان پیام هایی است که پیامبر (ص) به سران کشورهای عصر خود ارسال کرد و در نهایت باعث گسترش اسلام شد .

سردار خرّم گفت: امروز دشمن قصد دارد با تأثیرگذاری بر دستگاه های محاسباتی ما، مردم و نظام را به انفعال کشانده و در نهایت آن تغییر ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.orumiyeh.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن