تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاروان زائران پیاده اهل‌سنت وارد مشهد می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کاروان زائران پیاده اهل‌سنت وارد مشهد می‌شوند
کاروان زائران پیاده اهل‌سنت وارد مشهد می‌شوند مسئول دفتر امور اهل سنت استان‌های خراسان گفت: ۷۰۰ زائر پیاده اهل سنت فردا وارد مشهد مقدس می‌شوند و مراسم استقبال از این حرکت خودجوش و مردمی نیز انجام می‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام یوسف رضایی اظهار داشت: طبق سنوات گذشته، کاروان‌های پیاده اهل سنت از سراسر کشور و به‌ویژه استان‌های شمال شرق کشور همچون گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شهرستان‌های تلفیقی خراسان‌رضوی همزمان با ایام شهادت پیامبر اعظم اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به مشهد مقدس وارد می‌شوند.
 
مسئول دفتر امور اهل سنت استان‌های خراسان بیان کرد: کاروانی از زائران پیاده اهل سنت با ظرفیت 700 نفر فردا وارد مشهد مقدس می‌شوند و پس از ورود به حرم منور رضوی مشرف می‌شوند.
 
رضایی گفت: امسال کاروان پیاده اهل‌سنت با شکوه بیشتر و با کیفیت بالاتری حرکت به سمت مشهد را آغاز کرده‌اند و در میان آنها، روحانیون شامل ائمه جمعه و جماعات نیز حضور دارند به نحوی که حدود 100 نفر از این 700 زائر پیاده اهل‌سنت، جزو روحانیون و مدرسان حوزه علمیه هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: این حرکت کاملاً خودجوش و مردمی است و دفتر امور اهل سنت نیز حسب وظایف ذاتی خود، همانند تمامی ایام سال به استقبال این زائران پیاده می‌رود.
 


منبع: تسنیم


94/9/17 - 12:33 - 2015-12-8 12:33:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن